Ցույց տուր կառուցվածքը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

ԿԱՆԹԵՂ. Գիտական հոդվածների ժողովածու =КАНТЕХ. Научные труды =KANTEGH. Articles

Հրապարակման ամսաթիվ:

2015

Հատոր:

2

Վերնագիր:

Հեռուստագովազդի տեղադրման հիմնական ձևերը

Այլ վերնագիր:

Основные виды размещения телевизионной рекламы; The trends of the forms and activities of TV advertisement placement

Ստեղծողը:

Յանա Յանիկյան

Խորագիր:

Advertising ; Language and Literature ; Broadcasting

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

Яникям Яна ; Yanikyan Yana

Ծածկույթ:

57-64

Ամփոփում:

Рассматривая основные виды размещения рекламы, следует отметить, что каждый рекламодатель, учитывая особенности своего продукта, сам решает, какой вариант целесообразнее для его маркетинговой стратегии. Оптимальным маркетинговым решением может быть синтез нескольких вариантов. В результате синтеза вариантов могут возникнуть новые виды размещения. Each advertiser, observing the main advertising varieties of product placement, himself decides which option is more appropriate to his/her marketing strategy considering the characteristic feature of the product.

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիվը:

2015-04-15

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան