Object

Title: Փաստարկումը սոցիալական գովազդում

Ստեղծողը:

Հեղինե Խարազյան

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

ԿԱՆԹԵՂ. Գիտական հոդվածների ժողովածու =КАНТЕХ. Научные труды =KANTEGH. Articles

Հրապարակման ամսաթիւ:

2017

Հատոր:

4

Այլ վերնագիր:

Аргументация в социальной рекламе; Argumentation in public social advertising

Ծածկոյթ:

83-89

Ամփոփում:

В настоящей статье рассматривается роль аргументации в социальной рекламе. Как средство повышения общественной осведомленности по социальным проблемам, предлагая решения и побуждая к изменению социального поведения, социальная реклама во многом зависит от аргументативных механизмов, которые могут быть основаны на логике, эмоциях и моральных ценностях. This article aims at exploring the role of the argumentation of Public Social Advertising (PSA). As a means of raising public awareness on social issues, suggesting solutions and prompting social behavior changes, PSA heavily applies mechanisms of argumentations, which could be based on logic, emotions and moral values.

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիւը:

2017-12-15

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:167470

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Object collections:

Last modified:

Jun 21, 2022

In our library since:

Jun 17, 2020

Number of object content hits:

35

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/184246

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information