Նիւթ

Վերնագիր: Effective Teaching Strategy in Doctoral Programs

Ստեղծողը:

Mkhitaryan, Atom ; Khachatryan, Nonna

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

«Բանբեր հայագիտության» միջազգային գիտական հանդեսը լույս է տեսնում 2013 թվականից։

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Բանբեր հայագիտության = Вестник Арменоведения = Review of Armenian studies

Հրապարակման ամսաթիւ:

2019

Համար:

1

ISSN:

1829-4073

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Մխիթարյան Ա., Мхитарян А., Խաչատրյան Ն., Хачатрян Н.

Այլ վերնագիր:

Կրթության արդյունավետ ռազմավարությունը դոկտորանտուրայի ծրագրերում։ Эффективная стратегия обучения в программах докторантуры.

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբագիր՝ Պ. Ա. Չոբանյան (2013-2017) ; Ա. Խառատյան (2017-)

Ծածկոյթ:

198-208

Ամփոփում:

Կրթական գործընթացը որոշ դասախոսների և սովորողների շրջանում դեռևս ընկալվում է որպես գիտելիք ձեռք բերելու միջոց, և ոչ թե որպես մտածողության ձևավորմանն ուղղված գործընթաց: Ներկայումս բարձրագույն կրթության երրորդ աստիճանի այն կրթական ծրագրերն են դառնում մրցունակ, որոնց վերջնական արդյունքների համաձայն ձևավորվում են ոչ միայն իրազեկ` այլև ստեղծագործական հմտություններով շրջանավարտներ: Այս առումով, մասնագիտական բարձրագույն կրթության երրորդ աստիճանի կրթական ծրագրերում մեծ ուշադրություն պետք է դարձնել ուսանողների անձնային արդյունավետ աշխատանքների վերջնարդյունքներին, որոնք հետամուտ են ստեղծարարության, նորարարության և ինքնարտահայտման զարգացմանը, որը և Բոլոնիայի գործընթացի պահանջներից մեկն է: Образовательный процесс по-прежнему рассматривается как способ получения знаний, а не как процесс, направленный на развитие образа мышления. В настоящее время конкурентоспособными являются те образовательные программы третьего цикла высшего образования, по конечным результатам которых формируются не только «компетентные выпускники», но и те, у кого есть «творческие навыки». В этой связи особое внимание в образовательных программах следует уделять конечным результатам личной эффективной работы, нацеленной на развитие творческой, новаторской мысли, что является одним из требований Болонской системы.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիւը:

2019-05-05

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:94068

Դասիչ:

АЖ 717

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Feb 6, 2025

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Mar 21, 2020

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

64

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/103419

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Հրատարակութեան անունը Թուական
Effective Teaching Strategy in Doctoral Programs Feb 6, 2025

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն