Русский язык в Армении=Ռուսաց լեզուն Հայաստանում=Russian language in Armenia
Hovhannesyan I. S., Հովհաննեսյան Ի. Ս.
The Basic Phases Of The Work On The Authentic/Special Text ; Առաջնային տեքստերի աշխատանքի հիմնական փուլերը
Армянский государственный педагогический университет имени Хачатура Абовяна
В современной лингводидактике и методике проблема использования текстов в обучении иностранным языкам является одной из приоритетных. Большая часть методистов склоняется к тому, что иностранному языку предпочтительнее учить на специальном материале, то есть на основе текстов, взятых из оригинальных источников, текстов продуктов коммуникативной практики носителей языка. Специальные тексты отличаются своей информативностью, образностью языка, динамикой, познавательной ценностью, что, в свою очередь, стимулирует языковую активность учащихся, их коммуникативную готовность, являются мощным средством для развития познавательного и филологического кругозора. Каждый элемент специальных текстов является не только носителем информации, но также и внутреннего смысла.
The problem of the use of the texts in foreign language acquisition is one of the most significant issues in modern linguodidactics and teaching methods. The majority of the language specialists are of the opinion that foreign language is better learnt based on special/ authentic material, in other words, on the base of the texts taken from the original sources, from the texts of the communicative practice of the native speakers. The special/authentic texts are distinguished with their information, language form, dynamics and cognitive value, which stimulates the language learning process, its communicative preparedness and is also a powerful tool from the development of the cognitive and philological perspective. In the special/authentic texts every language unit is not only the carrier of the information but also the carrier of the basic meaning.
Տեքստերի օգտագործումը օտար լեզվի ուսուցման մեջ կարևոր հիմնախնդիրներից մեկն է ժամանակակից դիդակտիկ լեզվաբանության ինչպես նաև լեզվի դասավանդման մեթոդիկայում: Մեթոդիստների մեծամասությունը հակված են այն կարծիքի, որ օտար լեզվի ուսուցումը նախընտրելի է իրականացնել այնպիսի տեքստերի հիման վրա, որոնք հանդիսանում են առաջնային և ծագում են առաջնային աղբյուրներից՝ հիմնված լինելով լեզվի կրողների հաղորդակցական փորձի վրա: Առաջնային տեքստերը առանձնանում են իրենց տեղեկատվության բնույթով, լեզվի ձևով, դինամիկայով, ճանաչողական արժեքով, որն, իր հերթին, խթանում է օտար լեզվի ձեռքբերումը, հաղորդակցման պատրաստակամությունը և համարվում է հզոր միջոց ճանաչողության զարգացման եւ բանասիրական տեսանկյուներից: Հարկ է նշել, որ առաջնային տեքստերում յուրաքանչյուր լեզվի տարր ոչ միայն լեզվի կրողն է, այլ նաև պարունակում է հիմնական իմաստը:
Ереван
oai:arar.sci.am:376828
Aug 2, 2024
Aug 2, 2024
8
https://arar.sci.am/publication/405197
Edition name | Date |
---|---|
Оганесян, И. С., Основные этапы работы над специальным текстом | Aug 2, 2024 |
Мелкумян, М. И. Гл. ред. Б. М. Есаджанян
Мадоян, В. В. Гл. ред. А. М. Амирханян
Мелкикян, З. А. Гл. ред. Б. М. Есаджанян
Оганесян, Алла
Арутюнян, Лусине Саркисян, Рузанна
Орехова, И. А. Труханова, Д. С. Гл. ред. А. М. Амирханян