Օբյեկտ

Վերնագիր: Как сделать урок интересным

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Русский язык в Армении=Ռուսաց լեզուն Հայաստանում=Russian language in Armenia

Հրապարակման ամսաթիվ:

2015

Համար:

5 (96)

ISSN:

1829-4162

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Kadomtseva E. N., Lazareva A. N., Կադոմցևա Է.Ռ., Լազարևա Ա. Ն.

Այլ վերնագիր:

Study Compound Offers In The Modern Educational Process ; Բարդ նախադասության ուսումնասիրությունը ժամանակակից կրթական գործընթացում

Ենթավերնագիր:

(на материале односоставных предложений)

Համատեղ հեղինակները:

Армянский государственный педагогический университет имени Хачатура Абовяна

Աջակից(ներ):

Гл. ред. Б. М. Есаджанян

Ծածկույթ:

56-62

Ամփոփում:

Тема “Односоставные предложения” - одна из непростых в синтаксисе. Автор предлагает описание урока в девятом классе с использованием презентации и видеоролика при объяснении новой темы. Форма работы учащихся – индивидуальная, фронтальная и групповая. Используя различные методы и приемы на уроках русского языка, учитель создает условия для интеллектуального развития учащихся и атмосферу сотрудничества и сотворчества.
“One-member sentences" is one of the most complicated topics in syntax. A description of a lesson with the use of a video clip and a presentation is suggested to the attention of teachers for the explanation of a new topic in the 9th form. The form of the work of the pupils is individual, face-to-face and group. The teacher must create conditions for the intellectual development of pupils using various methods and techniques in the Russian language lessons, and, also create an atmosphere where learning occurs in collaboration and co-creation.
Միակազմ նախադասությունները շարահյուսության ոչ հեշտ թեմաներից են: Առաջարկվում է 9-րդ դասարանում նոր նյութի բացատրման դասի նկարագրությունը պրեզենտացիայի և տեսահոլովակի օգտագործմամբ, անհատական և խմբային աշխատանքի ձևեր: Ռուսաց լեզվի դասի ընթացքում զանազան մեթոդների և հնարքների օգտագործմամբ ուսուցիչը պայմաններ է ստեղծում սովորողների ինտելեկտի զարգացումը և իրականացվում է համագործակցական և համատեղ ստեղծագործելու միջավայր: In this article two types of lessons are reviewed as basis of technological component of modernization of educational practice. Thoroughly is reviewed the lesson with guaranteed result, built on the basis of systematic formation of mental actions. Ключевые слова. Технологический подход к модернизации практики образования, гарантированный результат урока, результатный урок, образовательная среда урока, средовой урок

Հրատարակության վայրը:

Ереван

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:376833

Լեզու:

ru

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Aug 2, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Aug 2, 2024

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

18

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/405202

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Հրատարակության անուն Ամսաթիվ
Кадомцева, Э. Р., Как сделать урок интересным Aug 2, 2024

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն