Object

Title: Socio-Psychological Analysis Of The Influence Of Teachers' And Parents' Characteristics On Chess Knowledge

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Date of publication:

2021

Number:

3 (41)

ISSN:

1829-0523

Official URL:


Additional Information:

Սարգսյան Թ. Ա., Գևորգյան Ս. Ռ., Մովսիսյան Ն. Ն., Մանուկյան Ս. Ա., Սարգսյան Վ. Ժ., Խաչատրյան Է. Ա., Саргсян Т. А., Геворгян С. Р., Мовсисян Н. Н., Манукян С. А., Саргсян В. Ж ., Хачатрян Э. А.

Other title:

Շախմատային գիտելիքների վրա ուսուցիչների և ծնողների բնութագրերի ազդեցության սոցիալ-հոգեբանական վերլուծություն ; Социально-психологический анализ влияния характеристик учителей и родителей на шахматные знания

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Coverage:

86-97

Abstract:

As teachers and parents have direct responsibility for students‘ academic achievements, they are considered to be the most important school factors to influence on their educational results. And it‘s natural to assume that different characteristics of both – teachers and parents may affect on educational outcomes, such as their age, gender, educational grade, experience etc. In this paper we present the social-psychological mechanisms of interconnection of students‘ school chess achievements and factors that affect them. For the study we have used the data received from teachers and parents during Republican Research of Chess Knowledge Assessment.
Քանի որ ուսուցիչներն ու ծնողներն ուղղակիորեն պատասխանատու են սովորողների ակադեմիական ձեռքբերումների համար, նրանք կրթության վրա ազդող դպրոցահեն ամենակարևոր գործոնն են համարվում: Եվ կարելի է ենթադրել, որ կրթական առաջընթացի վրա ներգործել կարող են ուսուցիչների և ծնողների ամենատարբեր բնութագրերը՝ սեռը, տարիքը, կրթական մակարդակը, փորձառությունը և այլն: Հոդվածում ներկայացված են շախմատային ձեռքբերումների և դրանց վրա ազդող գործոնների փոխկապվածության սոցիալ-հոգեբանական մեխանիզմները: Հոդվածի համար հիմք են հանդիսացել Շախմատային գիտելիքների գնահատում համահանրապետական հետազոտության արդյունքում ուսուցիչներից և ծնողներից ստացված տվյալները:
Поскольку учителя и родители несут прямую ответственность за академические достижения учащихся, они считаются наиболее важными школьными факторами, влияющими на их учебные результаты. Естественно предположить, что разные характеристики учителей и родителей, такие как возраст, пол, уровень образования, опыт и т. д․ могут влиять на результаты обучения. В статье представлены социально-психологические механизмы взаимосвязи шахматных достижений школьников и факторы, влияющие на них. Для исследования мы использовали данные, полученные от учителей и родителей в ходе республиканского исследования оценки знаний шахмат.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Մանկավարժ հրատ․

Format:

pdf

Identifier:

oai:arar.sci.am:369717

General note:

Շախմատի միջազգային ֆեդերացիայի(ՖԻԴԵ) և Շախմատի գիտահետազոտական ինստիտուտի նախաձեռնությամբ 2021 թվականի նոյեմբերի 20-21-ին կայացած «Շախմատը կրթության մեջ» միջազգային գիտաժողովի նյութեր․ Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի 100-ամյակին ընդառաջ

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Object collections:

Last modified:

Apr 16, 2024

In our library since:

Feb 9, 2024

Number of object content hits:

20

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/399506

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information