Sargsyan, T. A. ; Gevorgyan, S. R. ; Movsisyan, N. N․ ; Manukyan, S. A. ; Sargsyan, V. Zh․ ; Khachatryan, E. A.
Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր
Շախմատային գիտելիքների վրա ուսուցիչների և ծնողների բնութագրերի ազդեցության սոցիալ-հոգեբանական վերլուծություն ; Социально-психологический анализ влияния характеристик учителей и родителей на шахматные знания
Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
As teachers and parents have direct responsibility for students‘ academic achievements, they are considered to be the most important school factors to influence on their educational results. And it‘s natural to assume that different characteristics of both – teachers and parents may affect on educational outcomes, such as their age, gender, educational grade, experience etc. In this paper we present the social-psychological mechanisms of interconnection of students‘ school chess achievements and factors that affect them. For the study we have used the data received from teachers and parents during Republican Research of Chess Knowledge Assessment.
Քանի որ ուսուցիչներն ու ծնողներն ուղղակիորեն պատասխանատու են սովորողների ակադեմիական ձեռքբերումների համար, նրանք կրթության վրա ազդող դպրոցահեն ամենակարևոր գործոնն են համարվում: Եվ կարելի է ենթադրել, որ կրթական առաջընթացի վրա ներգործել կարող են ուսուցիչների և ծնողների ամենատարբեր բնութագրերը՝ սեռը, տարիքը, կրթական մակարդակը, փորձառությունը և այլն: Հոդվածում ներկայացված են շախմատային ձեռքբերումների և դրանց վրա ազդող գործոնների փոխկապվածության սոցիալ-հոգեբանական մեխանիզմները: Հոդվածի համար հիմք են հանդիսացել Շախմատային գիտելիքների գնահատում համահանրապետական հետազոտության արդյունքում ուսուցիչներից և ծնողներից ստացված տվյալները:
Поскольку учителя и родители несут прямую ответственность за академические достижения учащихся, они считаются наиболее важными школьными факторами, влияющими на их учебные результаты. Естественно предположить, что разные характеристики учителей и родителей, такие как возраст, пол, уровень образования, опыт и т. д․ могут влиять на результаты обучения. В статье представлены социально-психологические механизмы взаимосвязи шахматных достижений школьников и факторы, влияющие на них. Для исследования мы использовали данные, полученные от учителей и родителей в ходе республиканского исследования оценки знаний шахмат.
Երևան
oai:arar.sci.am:369717
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Apr 16, 2024
Feb 9, 2024
20
https://arar.sci.am/publication/399506
Հրատարակության անուն | Ամսաթիվ |
---|---|
Sargsyan, T. A., Socio-Psychological Analysis Of The Influence Of Teachers' And Parents' Characteristics On Chess Knowledge | Apr 16, 2024 |
Sargsyan, V. Zh. Manukyan, S. A. Sargsyan, T. A. Gevorgyan, L. L. Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
William Bart Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Karapetyan, V. S. Misakyan, S. Z. Sargsyan, Sh. G. Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Khachatryan, A. Sargsyan A. M. Gevorgyan, N. G. Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Karapetyan, V. S. Misakyan, S. Z. Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Roberto Trinchero Daniela Robasto Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Tanajyan, K. A. Tanajyan, L. A. Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան