Object

Title: Коррекция гемодинамических показателей студентов маслом лаванды в процессе учебной нагрузки

Publication Details:

Հայաստանի կենսաբանական հանդեսը լույս է տեսնում 1948 թվականից տարին 4 անգամ։ 1948-1959թթ․ ամսագիրը կոչվել է «Տեղեկագիր բիոլոգիական և գյուղատնտեսական գիտությունների», 1960-1965թթ․ վերանվանվել է «Տեղեկագիր բիոլոգիական գիտությունների», իսկ 1966թ-ից առ այսօր՝ կոչվում է «Հայաստանի կենսաբանական հանդես»։

Journal or Publication Title:

Հայաստանի կենսաբանական հանդես =Biological Journal of Armenia

Date of publication:

2018

Volume:

70

Number:

3

ISSN:

0366-5119

Official URL:


Other title:

Ուսումնական ծանրաբեռնվածության պայմաններում ուսանողների հեմոդինամիկայի ցուցանիշների շտկումը նարդոսի յուղով; The corrections and changes of students hemodynamic indicators using of lavanda oil when they are under students educational overload

Contributor(s):

Պատ․ խմբ․՝ Մ․ Գ․ Թումանյան (1948) ; Գ․ Հ․ Բաբաջանյան (1949-1954) ; Հ․ Գ․ Բատիկյան (1954-1977) ; Գլխ․ խմբ․՝ Է․ Գ․ Աֆրիկյան (1978-2007) ; Է․ Ս․ Գևորգյան (2008-2023) ; Ա․ Ա․ Առաքելյան (2023-)

Coverage:

21-26

Abstract:

Исследована динамика показателей функционального состояния сердечно-сосудистой системы студентов при учебной нагрузке, сопровождаемой холодной ингаляцией маслом лаванды. Показано корригирующее влияние масла лаванды на уровень кардиогемодинамических показателей и функциональное состояние организма в процессе врабатывания в учебный процесс. Ուսումնական ծանրաբեռնվածության պայմաններում ուսումնասիրվել է ուսանողների սիրտ-անոթային համակարգի ցուցանիշների փոփոխության դինամիկան, որն ուղեկցվել է նարդոսի յուղով սառն ինհալացիայով: Դիտվել է ուսումնական գործընթացի ընթացքում հեմոդինամիկայի ցուցանիշների և օրգանիզմի գործառական վիճակի վրա նարդոսի յուղի կարգավորիչ ազդեցությունը: The dynamics of the indices of the functional state of the cardiovascular system of students with the academic load, accompanied by cold inhalation of lavender oil, is investigated. The corrective effect of lavender oil on the level of cardiohemodynamic indices and the functional state of the organism during involvement in the learning process is demonstrated.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Date created:

2018-09-15

Format:

pdf

Identifier:

oai:arar.sci.am:238561

Call number:

АЖ 407

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Object collections:

Last modified:

Oct 7, 2024

In our library since:

Jun 26, 2020

Number of object content hits:

14

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/260520

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information