Նիւթ

Վերնագիր: Изменение психофизиологического состояния учащихся в динамике обучения по инновационным образовательным программам

Հրապարակման մանրամասներ:

Հայաստանի կենսաբանական հանդեսը լույս է տեսնում 1948 թվականից տարին 4 անգամ։ 1948-1959թթ․ ամսագիրը կոչվել է «Տեղեկագիր բիոլոգիական և գյուղատնտեսական գիտությունների», 1960-1965թթ․ վերանվանվել է «Տեղեկագիր բիոլոգիական գիտությունների», իսկ 1966թ-ից առ այսօր՝ կոչվում է «Հայաստանի կենսաբանական հանդես»։

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Հայաստանի կենսաբանական հանդես =Biological Journal of Armenia

Հրապարակման ամսաթիվ:

2008

Հատոր:

60

Համար:

3

ISSN:

0366-5119

Պաշտոնական URL:


Այլ վերնագիր:

Աշակերտների հոգեհուզական վիճակի փոփոխությունները նորարական ծրագրերով ուսման ընթացքում; Change of psychophysiological condition of pupils in dinamics of training by innovative educational programmes

Աջակից(ներ):

Պատ․ խմբ․՝ Մ․ Գ․ Թումանյան (1948) ; Գ․ Հ․ Բաբաջանյան (1949-1954) ; Հ․ Գ․ Բատիկյան (1954-1977) ; Գլխ․ խմբ․՝ Է․ Գ․ Աֆրիկյան (1978-2007) ; Է․ Ս․ Գևորգյան (2008-2023) ; Ա․ Ա․ Առաքելյան (2023-)

Ծածկույթ:

57-63

Ամփոփում:

Изучено влияние однодневной, недельной и годовой умственных нагрузок на психологические, кардиогемодинамические и соматометрические показатели учащихся VIII класса общеобразовательной школы и гимназии. По Спилбергеру определялся уровень личностной тревожности учащихся, по Айзенку - принадлежность к экстра- и интровертам, а также уровень нейротизма. Измерялись основные показатели гемодинамики (пульс, артериальное давление, систолический и минутный объемы крови). Показано, что наиболее выраженные сдвиги исследованных параметров наблюдаются у учащихся гимназии в динамике однодневной и недельной нагрузки в пятницу. Օրական, շաբաթական և տարեկան ուսումնական ծանրաբեռնվածության պայմաններում ուսումնասիրվել են հանրակրթական դպրոցի և վարժարանի VIII դասարանի աշակերտների կարդիոհեմոդինամիկ, անթրոպոմետրիկ և հոգեֆիզիոլոգիական ցուցանիշների փոփոխությունները: Ըստ Սպիլբերգերի որոշվել է աշակերտների անհատական տագնապության մակարդակը, ըստ Այզենկի` պատկանելիությունը էքստրա- և ինտրավերտների, ինչպես նաև նեյրոտիզմի մակարդակը: Որոշվել է հեմոդինամիկայի հիմնական ցուցանիշները` անոթազարկային ճնշումը, արյան ճնշումը, սիստոլիկ և արյան րոպեական ծավալը: Ուսումնական տարվա ընթացքում դիտվել է ուսումնասիրված բոլոր ցուցանիշների արտահայտված տեղաշարժ ուրբաթ օրը օրական և շաբաթական ծանրաբեռնվածության դինամիկայում վարժարանականների մոտ: Change of the some psychological and cardiohemodinamical parameters of VIII grade pupils trained under various programs (a secondary school, a grammar school) in dinamics of academic year is studied. During the academic year we have noticed that there is decrease in all indexes learnt before which is the result of daily, monthly and annual loading comparison. At both schools we reveal an inefficiency of work of system of blood circulation from the beginning by the end of academic year. At especially ghymnasic classes greater shifts of parameters of vegetative maintenance, than at secondery school.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիվը:

2008-09-29

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:237678

Դասիչ:

АЖ 407

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Oct 7, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Jun 26, 2020

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

14

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/259567

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն