Հայաստանի կենսաբանական հանդես =Biological Journal of Armenia
Պատ․ խմբ․՝ Մ․ Գ․ Թումանյան (1948) ; Գ․ Հ․ Բաբաջանյան (1949-1954) ; Հ․ Գ․ Բատիկյան (1954-1977) ; Գլխ․ խմբ․՝ Է․ Գ․ Աֆրիկյան (1978-2007) ; Է․ Ս․ Գևորգյան (2008-2023) ; Ա․ Ա․ Առաքելյան (2023-)
Изучено влияние однодневной, недельной и годовой умственных нагрузок на психологические, кардиогемодинамические и соматометрические показатели учащихся VIII класса общеобразовательной школы и гимназии. По Спилбергеру определялся уровень личностной тревожности учащихся, по Айзенку - принадлежность к экстра- и интровертам, а также уровень нейротизма. Измерялись основные показатели гемодинамики (пульс, артериальное давление, систолический и минутный объемы крови). Показано, что наиболее выраженные сдвиги исследованных параметров наблюдаются у учащихся гимназии в динамике однодневной и недельной нагрузки в пятницу. Օրական, շաբաթական և տարեկան ուսումնական ծանրաբեռնվածության պայմաններում ուսումնասիրվել են հանրակրթական դպրոցի և վարժարանի VIII դասարանի աշակերտների կարդիոհեմոդինամիկ, անթրոպոմետրիկ և հոգեֆիզիոլոգիական ցուցանիշների փոփոխությունները: Ըստ Սպիլբերգերի որոշվել է աշակերտների անհատական տագնապության մակարդակը, ըստ Այզենկի` պատկանելիությունը էքստրա- և ինտրավերտների, ինչպես նաև նեյրոտիզմի մակարդակը: Որոշվել է հեմոդինամիկայի հիմնական ցուցանիշները` անոթազարկային ճնշումը, արյան ճնշումը, սիստոլիկ և արյան րոպեական ծավալը: Ուսումնական տարվա ընթացքում դիտվել է ուսումնասիրված բոլոր ցուցանիշների արտահայտված տեղաշարժ ուրբաթ օրը օրական և շաբաթական ծանրաբեռնվածության դինամիկայում վարժարանականների մոտ: Change of the some psychological and cardiohemodinamical parameters of VIII grade pupils trained under various programs (a secondary school, a grammar school) in dinamics of academic year is studied. During the academic year we have noticed that there is decrease in all indexes learnt before which is the result of daily, monthly and annual loading comparison. At both schools we reveal an inefficiency of work of system of blood circulation from the beginning by the end of academic year. At especially ghymnasic classes greater shifts of parameters of vegetative maintenance, than at secondery school.
Երևան
oai:arar.sci.am:237678
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Oct 7, 2024
Jun 26, 2020
14
https://arar.sci.am/publication/259567
Հրատարակութեան անունը | Թուական |
---|---|
Изменение психофизиологического состояния учащихся в динамике обучения по инновационным образовательным программам | Oct 7, 2024 |
А. В. Даян Э. С. Геворкян С. М. Минасян Н. Н. Ксаджикян Պատ․ խմբ․՝ Մ․ Գ․ Թումանյան (1948) Գ․ Հ․ Բաբաջանյան (1949-1954) Հ․ Գ․ Բատիկյան (1954-1977) Գլխ․ խմբ․՝ Է․ Գ․ Աֆրիկյան (1978-2007) Է․ Ս․ Գևորգյան (2008-2023) Ա․ Ա․ Առաքելյան (2023-)
Э. С. Геворкян Ц. И. Адамян Л. Э. Гукасян Պատ․ խմբ․՝ Մ․ Գ․ Թումանյան (1948) Գ․ Հ․ Բաբաջանյան (1949-1954) Հ․ Գ․ Բատիկյան (1954-1977) Գլխ․ խմբ․՝ Է․ Գ․ Աֆրիկյան (1978-2007) Է․ Ս․ Գևորգյան (2008-2023) Ա․ Ա․ Առաքելյան (2023-)
А. С. Оганесян Ж. С. Геворкян Г. М. Минасян Дж. Л. Барсегян Э. Р. Франгулян Պատ․ խմբ․՝ Մ․ Գ․ Թումանյան (1948) Գ․ Հ․ Բաբաջանյան (1949-1954) Հ․ Գ․ Բատիկյան (1954-1977) Գլխ․ խմբ․՝ Է․ Գ․ Աֆրիկյան (1978-2007) Է․ Ս․ Գևորգյան (2008-2023) Ա․ Ա․ Առաքելյան (2023-)
В. О. Казарян Л. А. Апоян А. Г. Степанян
А. В. Даян Պատ․ խմբ․՝ Մ․ Գ․ Թումանյան (1948) Գ․ Հ․ Բաբաջանյան (1949-1954) Հ․ Գ․ Բատիկյան (1954-1977) Գլխ․ խմբ․՝ Է․ Գ․ Աֆրիկյան (1978-2007) Է․ Ս․ Գևորգյան (2008-2023) Ա․ Ա․ Առաքելյան (2023-)
Б. А. Арутюнян-Козак Д. К. Хачванкян А. Л. Казарян Ю. А. Козак З. А. Ваграмян Պատ․ խմբ․՝ Մ․ Գ․ Թումանյան (1948) Գ․ Հ․ Բաբաջանյան (1949-1954) Հ․ Գ․ Բատիկյան (1954-1977) Գլխ․ խմբ․՝ Է․ Գ․ Աֆրիկյան (1978-2007) Է․ Ս․ Գևորգյան (2008-2023) Ա․ Ա․ Առաքելյան (2023-)
Е. М. Беркович Պատ․ խմբ․՝ Մ․ Գ․ Թումանյան (1948) Գ․ Հ․ Բաբաջանյան (1949-1954) Հ․ Գ․ Բատիկյան (1954-1977) Գլխ․ խմբ․՝ Է․ Գ․ Աֆրիկյան (1978-2007) Է․ Ս․ Գևորգյան (2008-2023) Ա․ Ա․ Առաքելյան (2023-)
А. С. Батуев В. Л. Бианки Պատ․ խմբ․՝ Մ․ Գ․ Թումանյան (1948) Գ․ Հ․ Բաբաջանյան (1949-1954) Հ․ Գ․ Բատիկյան (1954-1977) Գլխ․ խմբ․՝ Է․ Գ․ Աֆրիկյան (1978-2007) Է․ Ս․ Գևորգյան (2008-2023) Ա․ Ա․ Առաքելյան (2023-)