Object

Title: Зависимость пропускной способности зрительного анализатора студентов от длительной работы с гаджетами

Publication Details:

Լույս է տեսնում 1961 թվականից տարբեր անվանումներով՝ ՀՍՍՌ ԳԱ Տեղեկագիր բժշկական գիտությունների (1961); Էքսպերիմենտալ և կլինիկական բժշկության հանդես (1962-1988); Փորձարարական և կլինիկական բժշկություն (1989-1994); Հայաստանի բժշկագիտություն (1995-)

Journal or Publication Title:

Հայաստանի բժշկագիտություն = Медицинская наука Армении = Medical Science of Armenia

Date of publication:

2019

Volume:

59

Number:

2

ISSN:

0514-7484

Official URL:


Additional Information:

Մեխովա Մ. Մ., Մելիքյան Ռ. Կ., Պոպովա Օ. Լ., Ստարոդուբցև Ն. Ս., Mexova M. M., Melikyan R. K., Popova O. L., Starodubtsev N. S.

Other title:

Ուսանողների տեսողական անալիզատորի թողունակության կախվածությունը գաջեթներով երկարատև աշխատանքից; Dependence of the Capacity of the Students' Visual Analyzer from Long-term Working with Gadgets

Contributor(s):

Պատ․ խմբ․՝ Բ․ Ա․ Ֆանարջյան (1961-1977) ; Ի․ Ք․ Գևորգյան (1978-1988) ; Ռ․ Պ․ Ստամբոլցյան (1989-1994) ; Գլխ․ խմբ․՝ Վ․ Պ․ Հակոբյան (1995-2007) ; Յու․ Թ․ Ալեքսանյան (2008-2018)

Coverage:

78-85

Abstract:

Ուսանողների տեսողական անալիզատորն ուսուցման ընթացքում անընդհատ զգում է նշանակալից ծանրաբեռնվածություն: Դասավանդման նորարարական մեթոդների ներդրումը, որոնք հիմնված են էլեկտրոնային ուսումնական ձեռնարկների, տարբեր մուլտիմեդիա շնորհանդեսների և մեդիա ֆիլմերի ակտիվ օգտագործման վրա, ավելի են խորացնում այդ խնդիրը: Հայտնի է, որ համակարգչով երկարատև աշխատանքը հանգեցնում է սիստոլիկ ճնշման բարձրացման, քնի վատթարացման և քրոնիկ հիվանդությունների սրման: Կրթական գործունեության ընթացքում գաջեթներ օգտագործող ուսանողների մոտ Լանդոլտի օղակի թեստի միջոցով բացահայտվել է տեսողական անալիզատորի ֆունկցիոնալ վիճակի նվազում: Օղակների հետագծելիության սխալներ են նկատվել, սխալների ցուցանիշի ավելացում, տեսողական անալիզատորի թողունակության նվազում, ինչը վկայում է ուշադրության կենտրոնացման թուլացման, աշխատունակության նվազման և գաջեթներով երկարատև աշխատանքից հետո տեսողական հոգնածության առկայության մասին: The student’s visual analyzer constantly experiences a considerable overload during studying. The introduction of innovative teaching methods, based on the e-learning manuals, the diverse multimedia presentations and the active use of media films enhances this problem.It is known that long-term work with the computer leads to increased systolic pressure, sleep disturbance and aggravation of chronic illnesses. It was revealed through the Landolt Ring test, that students who use gadgets during their educational activities show reduced functional state of the visual analyzer. Trace detection errors have been detected, increased error rates, decreased visibility of the visual analyzer, which indicates a decrease in focus concentration, decreased work capacity and visual fatigue after long use of gadgets.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Հայաստանի ԳԱԱ

Format:

pdf

Identifier:

oai:arar.sci.am:196484

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Object collections:

Last modified:

Sep 24, 2024

In our library since:

Jun 24, 2020

Number of object content hits:

40

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/215601

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information