Հայաստանի բժշկագիտություն = Медицинская наука Армении = Medical Science of Armenia
Պատ․ խմբ․՝ Բ․ Ա․ Ֆանարջյան (1961-1977) ; Ի․ Ք․ Գևորգյան (1978-1988) ; Ռ․ Պ․ Ստամբոլցյան (1989-1994) ; Գլխ․ խմբ․՝ Վ․ Պ․ Հակոբյան (1995-2007) ; Յու․ Թ․ Ալեքսանյան (2008-2018)
Ուսանողների տեսողական անալիզատորն ուսուցման ընթացքում անընդհատ զգում է նշանակալից ծանրաբեռնվածություն: Դասավանդման նորարարական մեթոդների ներդրումը, որոնք հիմնված են էլեկտրոնային ուսումնական ձեռնարկների, տարբեր մուլտիմեդիա շնորհանդեսների և մեդիա ֆիլմերի ակտիվ օգտագործման վրա, ավելի են խորացնում այդ խնդիրը: Հայտնի է, որ համակարգչով երկարատև աշխատանքը հանգեցնում է սիստոլիկ ճնշման բարձրացման, քնի վատթարացման և քրոնիկ հիվանդությունների սրման: Կրթական գործունեության ընթացքում գաջեթներ օգտագործող ուսանողների մոտ Լանդոլտի օղակի թեստի միջոցով բացահայտվել է տեսողական անալիզատորի ֆունկցիոնալ վիճակի նվազում: Օղակների հետագծելիության սխալներ են նկատվել, սխալների ցուցանիշի ավելացում, տեսողական անալիզատորի թողունակության նվազում, ինչը վկայում է ուշադրության կենտրոնացման թուլացման, աշխատունակության նվազման և գաջեթներով երկարատև աշխատանքից հետո տեսողական հոգնածության առկայության մասին: The student’s visual analyzer constantly experiences a considerable overload during studying. The introduction of innovative teaching methods, based on the e-learning manuals, the diverse multimedia presentations and the active use of media films enhances this problem.It is known that long-term work with the computer leads to increased systolic pressure, sleep disturbance and aggravation of chronic illnesses. It was revealed through the Landolt Ring test, that students who use gadgets during their educational activities show reduced functional state of the visual analyzer. Trace detection errors have been detected, increased error rates, decreased visibility of the visual analyzer, which indicates a decrease in focus concentration, decreased work capacity and visual fatigue after long use of gadgets.
Երևան
oai:arar.sci.am:196484
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Sep 24, 2024
Jun 24, 2020
40
https://arar.sci.am/publication/215601
Հրատարակության անուն | Ամսաթիվ |
---|---|
Мехова, М. М., Зависимость пропускной способности зрительного анализатора студентов от длительной работы с гаджетами | Sep 24, 2024 |
Պատ․ խմբ․՝ Բ․ Ա․ Ֆանարջյան (1961-1977) Ի․ Ք․ Գևորգյան (1978-1988) Ռ․ Պ․ Ստամբոլցյան (1989-1994) Գլխ․ խմբ․՝ Վ․ Պ․ Հակոբյան (1995-2007) Յու․ Թ․ Ալեքսանյան (2008-2018)
Պատ․ խմբ․՝ Բ․ Ա․ Ֆանարջյան (1961-1977) Ի․ Ք․ Գևորգյան (1978-1988) Ռ․ Պ․ Ստամբոլցյան (1989-1994) Գլխ․ խմբ․՝ Վ․ Պ․ Հակոբյան (1995-2007) Յու․ Թ․ Ալեքսանյան (2008-2018)
Պատ․ խմբ․՝ Բ․ Ա․ Ֆանարջյան (1961-1977) Ի․ Ք․ Գևորգյան (1978-1988) Ռ․ Պ․ Ստամբոլցյան (1989-1994) Գլխ․ խմբ․՝ Վ․ Պ․ Հակոբյան (1995-2007) Յու․ Թ․ Ալեքսանյան (2008-2018)
Պատ․ խմբ․՝ Բ․ Ա․ Ֆանարջյան (1961-1977) Ի․ Ք․ Գևորգյան (1978-1988) Ռ․ Պ․ Ստամբոլցյան (1989-1994) Գլխ․ խմբ․՝ Վ․ Պ․ Հակոբյան (1995-2007) Յու․ Թ․ Ալեքսանյան (2008-2018)
Արշակյան, Լ. Մ. Հարությունյան, Հ. Ա. Բուլոյան, Ս. Ա. Պողոսյան, Ա. Ե. Գասպարյան, Հ. Վ. Պատ․ խմբ․՝ Բ․ Ա․ Ֆանարջյան (1961-1977) Ի․ Ք․ Գևորգյան (1978-1988) Ռ․ Պ․ Ստամբոլցյան (1989-1994) Գլխ․ խմբ․՝ Վ․ Պ․ Հակոբյան (1995-2007) Յու․ Թ․ Ալեքսանյան (2008-2018)
Չիլինգարյան, Ա. Լ․ Թունյան, Լ. Գ. Թումասյան Լ. Ռ․ Սիսակյան, Ջ. Գ․ Ասատրյան, Ա. Ա․ Հակոբյան, Զ. Ն. Կժդրյան, Հ. Կ. Զելվեյան, Պ. Հ․ Պատ․ խմբ․՝ Բ․ Ա․ Ֆանարջյան (1961-1977) Ի․ Ք․ Գևորգյան (1978-1988) Ռ․ Պ․ Ստամբոլցյան (1989-1994) Գլխ․ խմբ․՝ Վ․ Պ․ Հակոբյան (1995-2007) Յու․ Թ․ Ալեքսանյան (2008-2018)
Հովհաննիսյան, Մ. Ռ. Ալչուջյան, Ն. Խ. Մովսիսյան, Ն. Հ. Գևորգյան, Գ. Ա. Պատ․ խմբ․՝ Բ․ Ա․ Ֆանարջյան (1961-1977) Ի․ Ք․ Գևորգյան (1978-1988) Ռ․ Պ․ Ստամբոլցյան (1989-1994) Գլխ․ խմբ․՝ Վ․ Պ․ Հակոբյան (1995-2007) Յու․ Թ․ Ալեքսանյան (2008-2018)