Օբյեկտ

Վերնագիր: Legal Framework of Business Integrity and Ethics in the Republic of Armenia: Comparative Analysis with some Developed and Developing Countries

Հրապարակման մանրամասներ:

«Տնտեսություն և հասարակություն» հանդեսը լույս է տեսնում տարեկան երեք անգամ։

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Տնտեսություն և հասարակություն=Экономика и общество=Economy and Society

Հրապարակման ամսաթիվ:

2024

Համար:

3 (6)

ISSN:

e2953-8114

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Սահակյան Մարիա, Ամիրյան Բինգյոլ, Սալնազարյան Գայանե, Հակոբյան Գագիկ, Ավետիսյան Մարինե, Амирян Бингйол, Салназарян Гаяне, Акопян Гагик, Аветисян Марине

Այլ վերնագիր:

Բիզնես բարեվարքության և էթիկայի իրավական շրջանակը Հայաստանի Հանրապետությունում. համեմատական վերլուծություն որոշ զարգացած և զարգացող երկրների հետ ; Юридическая основа деловой интегрированности и этики в Республике Армения: сравнительный анализ с несколькими развитыми и развивающимися странами

Համատեղ հեղինակները:

Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան

Աջակից(ներ):

Գլխ․ խմբ․` Դիանա Գալոյան

Ծածկույթ:

167-188

Ամփոփում:

Business ethics is a multifaceted and diverse concept that determines the level and characteristics of relationships arising in the sphere of business relations and communications. In a narrow sense, business ethics is just a set of norms and laws aimed at regulating the relationships of business participants. In a broad sense, it is the relationship of business with the state, with partners in the external environment, with society and with the legislation of the country.
Деловая этика - многогранное и разнообразное понятие, определяющее уровень и особенности взаимоотношений, возникающих в сфере деловых отношений и коммуникаций. В узком смысле деловая этика - это набор норм и законов, направленных на регулирование взаимоотношений участников бизнеса. В широком смысле - это отношения бизнеса с государством, с партнерами во внешней среде, с обществом и с законодательством страны.
Բիզնեսի էթիկան բազմակողմանի և բազմաբնույթ հասկացություն է, որը որոշում է գործարար հարաբերությունների և հաղորդակցության ոլորտում առաջացող հարաբերությունների մակարդակն ու բնութագրերը: Նեղ առումով, բիզնեսի էթիկան ընդամենը նորմերի և օրենքների ամբողջություն է, որն ուղղված է բիզնեսի մասնակիցների հարաբերությունների կարգավորմանը։ Լայն առումով, դա բիզնեսի և պետության, արտաքին միջավայրի գործընկերների, հասարակության և երկրի օրենսդրության հարաբերությունն է։ Այսպիսով՝ մակրոմակարդակում բիզնեսի էթիկան վերաբերում է երկրի շուկայական որոշակի կանոնակարգերին և օրենսդրական դաշտին՝ շեշտադրելով հիմնական շահագրգիռ կողմերի հարաբերությունները։

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

«Տնտեսագետ» հրատ.

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:421863

Լեզու:

en

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Oct 30, 2025

Մեր գրադարանում է սկսած:

Oct 30, 2025

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

0

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/454116

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն