Object

Title: Legal Framework of Business Integrity and Ethics in the Republic of Armenia: Comparative Analysis with some Developed and Developing Countries

Publication Details:

«Տնտեսություն և հասարակություն» հանդեսը լույս է տեսնում տարեկան երեք անգամ։

Journal or Publication Title:

Տնտեսություն և հասարակություն=Экономика и общество=Economy and Society

Date of publication:

2024

Number:

3 (6)

ISSN:

e2953-8114

Official URL:


Additional Information:

Սահակյան Մարիա, Ամիրյան Բինգյոլ, Սալնազարյան Գայանե, Հակոբյան Գագիկ, Ավետիսյան Մարինե, Амирян Бингйол, Салназарян Гаяне, Акопян Гагик, Аветисян Марине

Other title:

Բիզնես բարեվարքության և էթիկայի իրավական շրջանակը Հայաստանի Հանրապետությունում. համեմատական վերլուծություն որոշ զարգացած և զարգացող երկրների հետ ; Юридическая основа деловой интегрированности и этики в Республике Армения: сравнительный анализ с несколькими развитыми и развивающимися странами

Corporate Creators:

Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան

Contributor(s):

Գլխ․ խմբ․` Դիանա Գալոյան

Coverage:

167-188

Abstract:

Business ethics is a multifaceted and diverse concept that determines the level and characteristics of relationships arising in the sphere of business relations and communications. In a narrow sense, business ethics is just a set of norms and laws aimed at regulating the relationships of business participants. In a broad sense, it is the relationship of business with the state, with partners in the external environment, with society and with the legislation of the country.
Деловая этика - многогранное и разнообразное понятие, определяющее уровень и особенности взаимоотношений, возникающих в сфере деловых отношений и коммуникаций. В узком смысле деловая этика - это набор норм и законов, направленных на регулирование взаимоотношений участников бизнеса. В широком смысле - это отношения бизнеса с государством, с партнерами во внешней среде, с обществом и с законодательством страны.
Բիզնեսի էթիկան բազմակողմանի և բազմաբնույթ հասկացություն է, որը որոշում է գործարար հարաբերությունների և հաղորդակցության ոլորտում առաջացող հարաբերությունների մակարդակն ու բնութագրերը: Նեղ առումով, բիզնեսի էթիկան ընդամենը նորմերի և օրենքների ամբողջություն է, որն ուղղված է բիզնեսի մասնակիցների հարաբերությունների կարգավորմանը։ Լայն առումով, դա բիզնեսի և պետության, արտաքին միջավայրի գործընկերների, հասարակության և երկրի օրենսդրության հարաբերությունն է։ Այսպիսով՝ մակրոմակարդակում բիզնեսի էթիկան վերաբերում է երկրի շուկայական որոշակի կանոնակարգերին և օրենսդրական դաշտին՝ շեշտադրելով հիմնական շահագրգիռ կողմերի հարաբերությունները։

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

«Տնտեսագետ» հրատ.

Format:

pdf

Identifier:

oai:arar.sci.am:421863

Language:

en

Object collections:

Last modified:

Oct 30, 2025

In our library since:

Oct 30, 2025

Number of object content hits:

0

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/454116

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

This page uses 'cookies'. More information