Օբյեկտ

Վերնագիր: Գոյայի «մախաները» կամ «Վեներա- գնչուհին»

Հրապարակման մանրամասներ:

«Լրաբեր հասարակական գիտությունների» քառամսյա, բազմալեզու, միջմասնագիտական, գրախոսվող հանդեսը ՀՀ ԳԱԱ հասարակական գիտությունները և հայագիտությունը ներկայացնող հնագույն (հիմնադրվել է 1940 թ.) պարբերականն է, որի էջերում աճել և հասունացել են հայագետների և հասարակագետների բազմաթիվ սերունդներ: 1940-1943 թթ. այն հրատարակվել է որպես ԽՍՀՄ ԳԱ նախագահության հայկական մասնաճյուղի՝ Արմֆանի հասարակական և բնական գիտությունների «Տեղեկագիր», 1943-1965 թթ.՝ Հայաստանի ԳԱ-ի «Տեղեկագիր հասարակական գիտությունների»: 1966 թ. ամսագիրը վերանվանվել է «Լրաբեր հասարակական գիտությունների»: 1940-1947 թթ. լույս է տեսել անկանոն պարբերականությամբ՝ 1948-1990 թթ. եղել է ամսագիր. 1991 թ.` երկամսյա, 1992-1995 թթ.` եռամսյա հանդես: 1996-ից առ այսօր այն հրատարակվում է քառամսյա պարբերականությամբ: Տարբեր ժամանակներում «Լրաբերի» գլխավոր խմբագիրներ են եղել անվանի գիտնականներ Հ. Օրբելին (հիմնադիր), Ս. Կարապետյանը, Հ. Բատիկյանը, Խ. Մոմջյանը, Մ. Ներսիսյանը, Ա. Հովհաննիսյանը, Ծ. Աղայանը, Գ. Ստեփանյանը, Հ. Ասլանյանը, Գ. Աբովը, Հ. Ինճիկյանը, Վ. Միքայելյանը, Ա. Խառատյանը: 2017 թ. վերջից սկսած՝ հանդեսի գլխավոր խմբագիրն է Պ. Ավետիսյանը:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук

Հրապարակման ամսաթիւ:

2013

Հատոր:

3

Համար:

3

ISSN:

0320-8117

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար

Այլ վերնագիր:

Образ “мах” Гойи или “Венера –цыганка”. Goya‘s “Majas“ or ''Gypsy Venus’’.

Աջակից(ներ):

Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) ; Պ․ Ավետիսյան (2017-)

Ծածկոյթ:

287-296

Ամփոփում:

Великий испанский художник Франциско Гойя жил и творил на стыке двух эпох. В его творческом методе нашли отражение основные художественные тенденции этого переходного периода. Для полотен художника характерны как черты строгого реализма XVII века, так и дидактические тенденции Просветительства. На вторую половину его творчества наложили отпечаток новые реалии европейской действительности, связанные с назревающим революционным накалом. В контексте сказанного творчество Гойи претерпело те изменения, которые в дальнейшем связали его имя с новым эпохальным направлением – романтизмом. Более того, некоторыми своими произведениями, такими как “Капричос”, “Венера-цыганка” и др., созданными еще в конце XVIII – начале XIX веков, Гойя предзнаменовал глобальные изменения в художественном стиле и вкусах нового времени. “Венеры- цыганки” 1802- ого года явились ярким примером подобных предзнаменований. Famous Spanish painter Francisco Goya lived and worked on the periphery of 18th and 19th centuries reflecting in his art almost all the artistic trends of the time. Especially valuable are those pieces in which he predicted the new trends of the future. The set of prints “Los Caprichos” and the renowned paintings featuring “Majas” provided a model for the work of artists of later generations.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիւը:

2013-12-15

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:39527

Դասիչ:

АЖ 410

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Sep 24, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Mar 3, 2020

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

41

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/44069

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Հրատարակության անուն Ամսաթիվ
Գոյայի «մախաները» կամ «Վեներա- գնչուհին» Sep 24, 2024

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն