Object structure

Publication Details:

«Լրաբեր հասարակական գիտությունների» քառամսյա, բազմալեզու, միջմասնագիտական, գրախոսվող հանդեսը ՀՀ ԳԱԱ հասարակական գիտությունները և հայագիտությունը ներկայացնող հնագույն (հիմնադրվել է 1940 թ.) պարբերականն է, որի էջերում աճել և հասունացել են հայագետների և հասարակագետների բազմաթիվ սերունդներ: 1940-1943 թթ. այն հրատարակվել է որպես ԽՍՀՄ ԳԱ նախագահության հայկական մասնաճյուղի՝ Արմֆանի հասարակական և բնական գիտությունների «Տեղեկագիր», 1943-1965 թթ.՝ Հայաստանի ԳԱ-ի «Տեղեկագիր հասարակական գիտությունների»: 1966 թ. ամսագիրը վերանվանվել է «Լրաբեր հասարակական գիտությունների»: 1940-1947 թթ. լույս է տեսել անկանոն պարբերականությամբ՝ 1948-1990 թթ. եղել է ամսագիր. 1991 թ.` երկամսյա, 1992-1995 թթ.` եռամսյա հանդես: 1996-ից առ այսօր այն հրատարակվում է քառամսյա պարբերականությամբ: Տարբեր ժամանակներում «Լրաբերի» գլխավոր խմբագիրներ են եղել անվանի գիտնականներ Հ. Օրբելին (հիմնադիր), Ս. Կարապետյանը, Հ. Բատիկյանը, Խ. Մոմջյանը, Մ. Ներսիսյանը, Ա. Հովհաննիսյանը, Ծ. Աղայանը, Գ. Ստեփանյանը, Հ. Ասլանյանը, Գ. Աբովը, Հ. Ինճիկյանը, Վ. Միքայելյանը, Ա. Խառատյանը: 2017 թ. վերջից սկսած՝ հանդեսի գլխավոր խմբագիրն է Պ. Ավետիսյանը:

Journal or Publication Title:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук

Date of publication:

2013

Volume:

3

Number:

3

ISSN:

0320-8117

Official URL:


Additional Information:

click here to follow the link

Title:

Գոյայի «մախաները» կամ «Վեներա- գնչուհին»

Other title:

Образ “мах” Гойи или “Венера –цыганка”. Goya‘s “Majas“ or ''Gypsy Venus’’.

Creator:

Վ. Մ. Գամաղելյան ; Մ. Ե. Սարգսյան

Contributor(s):

Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) ; Պ․ Ավետիսյան (2017-)

Subject:

N Fine Arts ; ND Painting

Uncontrolled Keywords:

Гамагелян В. М. ; Саркисян М. Е. ; Gamaghelyan V. ; Sargsyan M.

Coverage:

287-296

Abstract:

Великий испанский художник Франциско Гойя жил и творил на стыке двух эпох. В его творческом методе нашли отражение основные художественные тенденции этого переходного периода. Для полотен художника характерны как черты строгого реализма XVII века, так и дидактические тенденции Просветительства. На вторую половину его творчества наложили отпечаток новые реалии европейской действительности, связанные с назревающим революционным накалом. В контексте сказанного творчество Гойи претерпело те изменения, которые в дальнейшем связали его имя с новым эпохальным направлением – романтизмом. Более того, некоторыми своими произведениями, такими как “Капричос”, “Венера-цыганка” и др., созданными еще в конце XVIII – начале XIX веков, Гойя предзнаменовал глобальные изменения в художественном стиле и вкусах нового времени. “Венеры- цыганки” 1802- ого года явились ярким примером подобных предзнаменований. Famous Spanish painter Francisco Goya lived and worked on the periphery of 18th and 19th centuries reflecting in his art almost all the artistic trends of the time. Especially valuable are those pieces in which he predicted the new trends of the future. The set of prints “Los Caprichos” and the renowned paintings featuring “Majas” provided a model for the work of artists of later generations.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Date created:

2013-12-15

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Call number:

АЖ 410

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան