Object

Title: Վավերագրական կինոյի և դրա ընկալման էվոլյուցիան

Publication Details:

«Լրաբեր հասարակական գիտությունների» քառամսյա, բազմալեզու, միջմասնագիտական, գրախոսվող հանդեսը ՀՀ ԳԱԱ հասարակական գիտությունները և հայագիտությունը ներկայացնող հնագույն (հիմնադրվել է 1940 թ.) պարբերականն է, որի էջերում աճել և հասունացել են հայագետների և հասարակագետների բազմաթիվ սերունդներ: 1940-1943 թթ. այն հրատարակվել է որպես ԽՍՀՄ ԳԱ նախագահության հայկական մասնաճյուղի՝ Արմֆանի հասարակական և բնական գիտությունների «Տեղեկագիր», 1943-1965 թթ.՝ Հայաստանի ԳԱ-ի «Տեղեկագիր հասարակական գիտությունների»: 1966 թ. ամսագիրը վերանվանվել է «Լրաբեր հասարակական գիտությունների»: 1940-1947 թթ. լույս է տեսել անկանոն պարբերականությամբ՝ 1948-1990 թթ. եղել է ամսագիր. 1991 թ.` երկամսյա, 1992-1995 թթ.` եռամսյա հանդես: 1996-ից առ այսօր այն հրատարակվում է քառամսյա պարբերականությամբ: Տարբեր ժամանակներում «Լրաբերի» գլխավոր խմբագիրներ են եղել անվանի գիտնականներ Հ. Օրբելին (հիմնադիր), Ս. Կարապետյանը, Հ. Բատիկյանը, Խ. Մոմջյանը, Մ. Ներսիսյանը, Ա. Հովհաննիսյանը, Ծ. Աղայանը, Գ. Ստեփանյանը, Հ. Ասլանյանը, Գ. Աբովը, Հ. Ինճիկյանը, Վ. Միքայելյանը, Ա. Խառատյանը: 2017 թ. վերջից սկսած՝ հանդեսի գլխավոր խմբագիրն է Պ. Ավետիսյանը:

Journal or Publication Title:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук

Date of publication:

2013

Volume:

3

Number:

3

ISSN:

0320-8117

Official URL:


Additional Information:

click here to follow the link

Other title:

Эволюция документального кино и его восприятия. The Evolution of Documentary Cinema and its Perception.

Contributor(s):

Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) ; Պ․ Ավետիսյան (2017-)

Coverage:

297-305

Abstract:

Изучение истории развития документального и игрового кино явствует о том, что между этими двумя видами кинематографа никогда не было четкой границы. Однако развитие манипуляционных технологий, становление жанра мокументари – фальшивого документального кино, распространение анимационных документальных фильмов – все эти явления указывают на данный процесс. С другой стороны, смещение жанров, все более смелые эксперименты по совмещению достоверных фактов с выдуманными историями позволяет считать это новой стратегией отражения реальности в кино. While studying the history of development of documentary and feature films one can already claim that the difference between these two genres has never been clear. Nowadays, this difference is getting even more vague, and there is no guarantee of documentary films being accurate. Even more, documentaries do not even seek to reflect the reality. The development of manipulation technologies, the formation of mockumentary, the fake documentary genre, as well as the popularity of animated documentary films are the roadmarks of this process. On the other hand, the combination of these two genres and risky experiments of combining reality with fictional stories come to prove that we face a new way of reflecting the reality.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Date created:

2013-12-15

Format:

pdf

Identifier:

oai:arar.sci.am:39528

Call number:

АЖ 410

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Object collections:

Last modified:

Sep 24, 2024

In our library since:

Mar 3, 2020

Number of object content hits:

41

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/44070

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information