Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук
սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար
Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017)
Խորհրդային երաժշտության մեջ 1960-ական թվականները դարձան բուռն վերափոխումների, երաժշտական նոր միջոցների իրագործման, ստեղծագործական յուրօրինակ հնարքների օգտագործման շրջան: Դաշնամուրային կոնցերտի ժանրում նոր ձևերի որոնումները, ինքնատիպ գործիքավորումները պահանջում էին ուրույն մոտեցում: Դաշնամուրային կոնցերտին երկու անգամ անդրադարձել է կոմպոզիտոր Լևոն Չաուշյանը: Այդ երկու ստեղծագործություններին հատուկ են պոլիֆոնիկ մտածելակերպը, յուրահատուկ ձայնատարությունը, ատոնալ տեխնիկան և նվագախմբի յուրօրինակ կազմը: Ռուբեն Սարգսյանի՝ դաշնամուրի և կամերային նվագախմբի կոնցերտինոն գրված է նեոկլասիցիզմի շրջանակում: Ռ. Սարգսյանը առանձնահատուկ ուշադրություն է դարձրել «պատանեկան» կոնցերտին: Օգտագործելով կամերային նվագախմբի կազմը՝ նա ձգտել է «չծանրացնել» կոնցերտի հնչողությունը:
Երևան
oai:arar.sci.am:38869
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Jun 12, 2025
Mar 3, 2020
17
https://arar.sci.am/publication/43374
Հրատարակության անուն | Ամսաթիվ |
---|---|
Пути развития армянского фортепианного концерта в 1960-1970 гг. | Jun 12, 2025 |
Г. С. Маргарян Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017)
Հասմիկ Ստեփանյան
Արմեն Թութունջյան