Օբյեկտ

Վերնագիր: Причины орфографических ошибок слушателей центра довузовского образования (ЦДО) Российско-армянского (Славянского) государственного университета

Ստեղծողը:

Н. Л. Айрапетян

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

«Լրաբեր հասարակական գիտությունների» քառամսյա, բազմալեզու, միջմասնագիտական, գրախոսվող հանդեսը ՀՀ ԳԱԱ հասարակական գիտությունները և հայագիտությունը ներկայացնող հնագույն (հիմնադրվել է 1940 թ.) պարբերականն է, որի էջերում աճել և հասունացել են հայագետների և հասարակագետների բազմաթիվ սերունդներ: 1940-1943 թթ. այն հրատարակվել է որպես ԽՍՀՄ ԳԱ նախագահության հայկական մասնաճյուղի՝ Արմֆանի հասարակական և բնական գիտությունների «Տեղեկագիր», 1943-1965 թթ.՝ Հայաստանի ԳԱ-ի «Տեղեկագիր հասարակական գիտությունների»: 1966 թ. ամսագիրը վերանվանվել է «Լրաբեր հասարակական գիտությունների»: 1940-1947 թթ. լույս է տեսել անկանոն պարբերականությամբ՝ 1948-1990 թթ. եղել է ամսագիր. 1991 թ.` երկամսյա, 1992-1995 թթ.` եռամսյա հանդես: 1996-ից առ այսօր այն հրատարակվում է քառամսյա պարբերականությամբ: Տարբեր ժամանակներում «Լրաբերի» գլխավոր խմբագիրներ են եղել անվանի գիտնականներ Հ. Օրբելին (հիմնադիր), Ս. Կարապետյանը, Հ. Բատիկյանը, Խ. Մոմջյանը, Մ. Ներսիսյանը, Ա. Հովհաննիսյանը, Ծ. Աղայանը, Գ. Ստեփանյանը, Հ. Ասլանյանը, Գ. Աբովը, Հ. Ինճիկյանը, Վ. Միքայելյանը, Ա. Խառատյանը: 2017 թ. վերջից սկսած՝ հանդեսի գլխավոր խմբագիրն է Պ. Ավետիսյանը:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук

Հրապարակման ամսաթիվ:

2007

Հատոր:

3

Համար:

3

ISSN:

0320-8117

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար

Այլ վերնագիր:

Ռուս-հայկական (սլավոնական) պետական համալսարանի մինչբուհական ուսուցման կենտրոնի ունկնդիրների ուղղագրական սխալների պատճառները: Reasons of Spelling Mistakes of the Audience of Russian-Armenian (Slavonic) State University’s Pre-Institutional Educational Centre (PEC).

Աջակից(ներ):

Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) ; Պ․ Ավետիսյան (2017-)

Ծածկույթ:

105-116

Ամփոփում:

Ռուս-հայկական համալսարանի Մինչբուհական ուսումնական կենտրոնում ռուսաց լեզվի ուսուցման վերջնական նպատակն է զարգացնել ուսանողների գրագետ գրելու ունակությունները: Նախնական փուլում նախատեսվում է ունկնդիրներին յուրացնել տալ լեզվական երևույթների տարբեր մակարդակները (հնչույթ, բառույթ), ինչպես նաև դրանց ճիշտ կիրառման կանոնները: Համալսարանի ունկնդիրների ուղղագրական սխալները պայմանավորված են մի շարք գործոններով՝ հնչյունաբանական կանոններին անտեղյակ լինելը, տառը և հնչյունը տարբերելու անկարողությունը, ռուսերենի բանավոր խոսքում կոշտ և փափուկ բաղաձայնները չտարբերակելը, արտասանությամբ պայմանավորված առանձին բառերի և բառախմբերի ուղղագրությունը չիմանալը, մայրենի լեզվի հնչյունական համակարգի ազդեցությունը: ՄՈՒԿ-ի ունկնդիրները պետք է հասկանան ռուսերեն բանավոր խոսքը, կարողանան գրագետ գրի առնել նախադասությունները՝ հասկանալով դրանց իմաստը, գիտակցաբար կիրառելով քերականական և կետադրական կանոնները: Ռուսերենի ուղղագրության ուսուցման ողջ ընթացքը կանխատեսում է նոր ուսուցման գործընթացը դարձնել ավելի հեշտ և արդյունավետ:

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիվը:

2007-12-15

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:38826

Դասիչ:

АЖ 410

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Sep 24, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Mar 3, 2020

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

51

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/43328

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն