Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук
Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) ; Պ․ Ավետիսյան (2017-)
Ռուս-հայկական համալսարանի Մինչբուհական ուսումնական կենտրոնում ռուսաց լեզվի ուսուցման վերջնական նպատակն է զարգացնել ուսանողների գրագետ գրելու ունակությունները: Նախնական փուլում նախատեսվում է ունկնդիրներին յուրացնել տալ լեզվական երևույթների տարբեր մակարդակները (հնչույթ, բառույթ), ինչպես նաև դրանց ճիշտ կիրառման կանոնները: Համալսարանի ունկնդիրների ուղղագրական սխալները պայմանավորված են մի շարք գործոններով՝ հնչյունաբանական կանոններին անտեղյակ լինելը, տառը և հնչյունը տարբերելու անկարողությունը, ռուսերենի բանավոր խոսքում կոշտ և փափուկ բաղաձայնները չտարբերակելը, արտասանությամբ պայմանավորված առանձին բառերի և բառախմբերի ուղղագրությունը չիմանալը, մայրենի լեզվի հնչյունական համակարգի ազդեցությունը: ՄՈՒԿ-ի ունկնդիրները պետք է հասկանան ռուսերեն բանավոր խոսքը, կարողանան գրագետ գրի առնել նախադասությունները՝ հասկանալով դրանց իմաստը, գիտակցաբար կիրառելով քերականական և կետադրական կանոնները: Ռուսերենի ուղղագրության ուսուցման ողջ ընթացքը կանխատեսում է նոր ուսուցման գործընթացը դարձնել ավելի հեշտ և արդյունավետ:
Երևան
oai:arar.sci.am:38826
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Sep 24, 2024
Mar 3, 2020
51
https://arar.sci.am/publication/43328
В. И. Шевчук Գլխ․ խմբ․՝ Մ․ Գ․ Ներսիսյան (1958-1998) Վ․ Միքայելյան (1999-2005) Գլխ․ խմբ․ պաշտոնակատար՝ Պ․ Մ․ Մուրադյան (2005) Ա․ Զաքարյան (2005) Գլխ․ խմբ․՝ Ս․ Հարությունյան (2006-2018) Ա․ Զաքարյան (2018-)