Object structure

Publication Details:

«Լրաբեր հասարակական գիտությունների» քառամսյա, բազմալեզու, միջմասնագիտական, գրախոսվող հանդեսը ՀՀ ԳԱԱ հասարակական գիտությունները և հայագիտությունը ներկայացնող հնագույն (հիմնադրվել է 1940 թ.) պարբերականն է, որի էջերում աճել և հասունացել են հայագետների և հասարակագետների բազմաթիվ սերունդներ: 1940-1943 թթ. այն հրատարակվել է որպես ԽՍՀՄ ԳԱ նախագահության հայկական մասնաճյուղի՝ Արմֆանի հասարակական և բնական գիտությունների «Տեղեկագիր», 1943-1965 թթ.՝ Հայաստանի ԳԱ-ի «Տեղեկագիր հասարակական գիտությունների»: 1966 թ. ամսագիրը վերանվանվել է «Լրաբեր հասարակական գիտությունների»: 1940-1947 թթ. լույս է տեսել անկանոն պարբերականությամբ՝ 1948-1990 թթ. եղել է ամսագիր. 1991 թ.` երկամսյա, 1992-1995 թթ.` եռամսյա հանդես: 1996-ից առ այսօր այն հրատարակվում է քառամսյա պարբերականությամբ: Տարբեր ժամանակներում «Լրաբերի» գլխավոր խմբագիրներ են եղել անվանի գիտնականներ Հ. Օրբելին (հիմնադիր), Ս. Կարապետյանը, Հ. Բատիկյանը, Խ. Մոմջյանը, Մ. Ներսիսյանը, Ա. Հովհաննիսյանը, Ծ. Աղայանը, Գ. Ստեփանյանը, Հ. Ասլանյանը, Գ. Աբովը, Հ. Ինճիկյանը, Վ. Միքայելյանը, Ա. Խառատյանը: 2017 թ. վերջից սկսած՝ հանդեսի գլխավոր խմբագիրն է Պ. Ավետիսյանը:

Journal or Publication Title:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук

Date of publication:

2007

Volume:

3

Number:

3

ISSN:

0320-8117

Official URL:


Additional Information:

click here to follow the link

Title:

Причины орфографических ошибок слушателей центра довузовского образования (ЦДО) Российско-армянского (Славянского) государственного университета

Other title:

Ռուս-հայկական (սլավոնական) պետական համալսարանի մինչբուհական ուսուցման կենտրոնի ունկնդիրների ուղղագրական սխալների պատճառները: Reasons of Spelling Mistakes of the Audience of Russian-Armenian (Slavonic) State University’s Pre-Institutional Educational Centre (PEC).

Creator:

Н. Л. Айрапетян

Contributor(s):

Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) ; Պ․ Ավետիսյան (2017-)

Subject:

L Education ; Philology; Linguistics ; Language and Literature ; LC Special aspects of education

Uncontrolled Keywords:

Հայրապետյան Ն. Լ. ; Hayrapetian N. L.

Coverage:

105-116

Abstract:

Ռուս-հայկական համալսարանի Մինչբուհական ուսումնական կենտրոնում ռուսաց լեզվի ուսուցման վերջնական նպատակն է զարգացնել ուսանողների գրագետ գրելու ունակությունները: Նախնական փուլում նախատեսվում է ունկնդիրներին յուրացնել տալ լեզվական երևույթների տարբեր մակարդակները (հնչույթ, բառույթ), ինչպես նաև դրանց ճիշտ կիրառման կանոնները: Համալսարանի ունկնդիրների ուղղագրական սխալները պայմանավորված են մի շարք գործոններով՝ հնչյունաբանական կանոններին անտեղյակ լինելը, տառը և հնչյունը տարբերելու անկարողությունը, ռուսերենի բանավոր խոսքում կոշտ և փափուկ բաղաձայնները չտարբերակելը, արտասանությամբ պայմանավորված առանձին բառերի և բառախմբերի ուղղագրությունը չիմանալը, մայրենի լեզվի հնչյունական համակարգի ազդեցությունը: ՄՈՒԿ-ի ունկնդիրները պետք է հասկանան ռուսերեն բանավոր խոսքը, կարողանան գրագետ գրի առնել նախադասությունները՝ հասկանալով դրանց իմաստը, գիտակցաբար կիրառելով քերականական և կետադրական կանոնները: Ռուսերենի ուղղագրության ուսուցման ողջ ընթացքը կանխատեսում է նոր ուսուցման գործընթացը դարձնել ավելի հեշտ և արդյունավետ:

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Date created:

2007-12-15

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Call number:

АЖ 410

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան