Նիւթ

Վերնագիր: Компетенции преподавателей российских вузов: дефициты и способы достройки

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Գիտության և կրթության հիմնախնդիրները թվային փոխակերպումների դարաշրջանում

Հրապարակման ամսաթիւ:

2025

ISBN:

978-9939-1-2075-1

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Գարմոնովա Աննա, Գալիմխանով Ազատ, Օպֆեր Եվգենյա, Շչեգլովա Դարիա, Garmonova Anna, Galimkhanov Azat , Opfer Yevgenia, Shcheglova Daria

Այլ վերնագիր:

Ռուսաստանյան բուհերի դասախոսների կոմպետենցիաները. բացթողումները և լրացման ուղիները ; Competencies of Russian University Faculty: Deficiency and Ways of Their Completion

Ենթավերնագիր:

Գիտական հոդվածների ժողովածու։ Միջազգային գիտաժողովի նյութեր. Մայիսի 23, 2025

Համատեղ հեղինակները:

ՀՀ ԳԱԱ Գիտակրթական միջազգային կենտրոն

Ծածկոյթ:

151-163

Ամփոփում:

Статья посвящена анализу дефицитов компетенций преподавателей российских вузов и стратегий их восполнения в контексте новой образовательной политики, ориентированной на период до 2036–2040 гг. Актуальность исследования обусловлена растущей нагрузкой на преподавателей, сокращением их численности и старением кадров в системе высшего образования. Основой исследования стали данные массового опроса 2600 преподавателей из 22 вузов 19 регионов России. Результаты выявили значительные дефициты компетенций.
The present article analyses the competence deficits of Russian higher education teachers and the strategies to address these deficits in the context of the new educational policy, which is oriented towards the period up to 2036- 2040. The pertinence of the research is contingent upon the mounting pressure on teachers, the diminution of their numbers, and the ageing of personnel within the higher education system. The study was based on data from a large-scale survey of 2,600 teachers from 22 universities across 19 Russian regions. The results indicated substantial deficiencies in competence.
Հոդվածը վերաբերում է Ռուսաստանի համալսարաններում դասախոսների կարողությունների պակասի վերլուծությանը և դրանք լրացնելու ռազմավարություններին՝ նախատեսված մինչև 2036-2040 թվականները նոր կրթական քաղաքականության համատեքստում։ Ուսումնասիրության արդիականությունը պայմանավորված է ուսուցիչների աշխատանքային ծանրաբեռնվածության աճով, նրանց թվի կրճատմամբ և բարձրագույն կրթության համակարգում անձնակազմի ծերացմամբ։ Հետազոտությունը հիմնված է Ռուսաստանի 19 շրջանների 22 համալսարանների 2600 ուսուցիչների զանգվածային հարցման տվյալների վրա։ Արդյունքները բացահայտել են էական բացթողումներ իրավասությունների մեջ։

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

«Ալվարդ Օհանջանյան Վառլենի»

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս ; oai:arar.sci.am:396050

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

May 22, 2025

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

May 22, 2025

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

4

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/427985

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն