Օբյեկտ

Վերնագիր: Լեզվամտածողության ձևավորումը գրաբարի դասընթացում

Ստեղծողը:

Յուզբաշյան, Աշխեն

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Հրապարակման ամսաթիվ:

2018

Համար:

3 (41)

ISSN:

1829-0531

Պաշտոնական URL:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Юзбашян А., Yuzbashyan A.

Այլ վերնագիր:

Формирование лингвистических мышлений в древне армямнском языке ; Formation of linguistics in the Grabar course

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկույթ:

124-133

Ամփոփում:

Լեզվամտածողությունը այն կարևոր վերջնարդյունքն է, որը ձևավորվում է ցանկացած լեզվի դասավանդման գործընթացում: Հաշվի առնելով մարդու ընկալման տարբեր ձևերը` սույն հոդվածում անդրադարձել ենք քերականական իրողությունների դասավանդման որոշ առանձնահատկությունների` առաջարկելով բանաձևումներ բայական և հոլովման համակարգում:
Лингвистическое мышление - это важный результат, который формируется в любом лингвистическом учебном процессе. Принимая во внимание различные формы человеческого восприятия, в этой статье мы затронули некоторые из реалий грамматики, предложив формулы спряжений и склонения существительных.
Language linguistics is an important result that is shaped in any language teaching process. Taking into account the different forms of human perception, we have touched upon some of the realities of grammar education in this article by proposing resolutions and verbal.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:378815

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Nov 4, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Oct 22, 2024

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

18

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/409993

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն