Русский язык в Армении=Ռուսաց լեզուն Հայաստանում=Russian language in Armenia
Mirzoyan Karine, Միրզոյան Կարինե
Conditional-Speech Exercises As Means Of Formation Of Speech Skills ; Պայմանական-խոսքային վարժությունները, որպես խոսքի հմտությունների ձևավորման միջոց
Армянский государственный педагогический университет имени Хачатура Абовяна
Для полноценного общения с носителями языка навыка недостаточно. В процессе обучения иностранным языкам необходимо сформировать коммуникативно-речевое умение. Совершенствование речевых грамматических навыков целесообразно проводить посредством: активизации в учебном разговоре новой грамматической структуры в составе диалогических и монологических высказываний в ситуациях общения.
It is proved in practice that for full communication with native speakers, skill is not enough. In the process of learning of foreign languages it is necessary to generate communicative speech skills. Formation of speech skills mainly takes place in three stages: indicative-preparatory, stereotype-situational, ranging-situational.
Պրակտիկայում ապացուցված է, որ լեզվի կրողների հետ լիարժեք շփման ժամանակ, հմտություններ ունենալը բավարար չէ: Օտար լեզուների ուսուցման ընթացքում անհրաժեշտ է ձևավորել կոմունիկատիվ-խոսքային կարողություններ: Խոսքի հմտությունների ձևավորումը առավելապես անցնում է երեք փուլով՝ կոմնորոշիչնախապատրաստական, ստերեոտիպացնող-իրավիճակային, տատանվող-իրավիճակային:
Ереван
oai:arar.sci.am:376785
Aug 1, 2024
Aug 1, 2024
62
https://arar.sci.am/publication/405286
Հրատարակության անուն | Ամսաթիվ |
---|---|
Мирзоян, К. Т., Условно–речевые упражнения как средство формирования речевых навыков | Aug 1, 2024 |
Мелкумян, М. И. Гл. ред. Б. М. Есаджанян
Мадоян, В. В. Гл. ред. А. М. Амирханян
Мелкикян, З. А. Гл. ред. Б. М. Есаджанян
Мирзоян, К. Т. Шахкамян, Г. Г. Гл. ред. Б. М. Есаджанян
Оганесян, Алла
Арутюнян, Лусине Саркисян, Рузанна