Русский язык в Армении=Ռուսաց լեզուն Հայաստանում=Russian language in Armenia
Orekhova A’ Irina, Trukhanova S’ Daria, Օրեխովա Ի. Ա., Տրուխանովա Դ. Ս.
Ռուսերենը՝ որպես օտար լեզու դասընթացների կազմակերպման հիմնական մեթոդական սկզբունքները ռուսաց լեզվի ուսուցումը հետաքրքիր դարձնելու նպատակ ունենալով ; Basic Methodological Principles Of Organizing The Rfl Lessons With The Aim Of Increasing Interest To Russian Language
Армянский государственный педагогический университет имени Хачатура Абовяна
В статье обобщается опыт проведения мероприятий, целью которых является повышение интереса к изучению русского языка и русской культуры в России и за рубежом. Авторы рассматривают методику проведения просветительских мероприятий с целью продвижения русского языка и культуры в России и мире как специфическую область методики преподавания РКИ. Наличие особых целей таких просветительских мероприятий, в том числе методических, указывает на необходимость обозначить методические векторы, определяющие содержание обучения и форматы общения преподавателей и волонтеров с аудиторией. В статье рассматриваются сходства и различия ключевых методических принципов организации просветительской работы преподавателей и волонтеров с другими форматами.
Հոդվածում ամփոփված է միջոցառումների անցկացման փորձը, որի նպատակն է ավելացնել հետաքրքրությունը Ռուսաստանում և արտերկրում ռուսաց լեզվի և ռուսական մշակույթի ուսումնասիրության նկատմամբ: Հեղինակները համարում են կրթական գործունեության իրականացման մեթոդաբանությունը` Ռուսաստանում և աշխարհում ռուսաց լեզուն և մշակույթը խթանելու համար, ռուսերենը՝ որպես օտար լեզու ուսուցման մեթոդաբանության հատուկ ոլորտ: Նման կրթական միջոցառումների հատուկ նպատակների առկայությունը, այդ թվում` մեթոդական, ցույց է տալիս մեթոդական վեկտորների որոշման անհրաժեշտությունը, որոնք որոշում են ուսուցման բովանդակությունը և լսարանի հետ հաղորդակցության ձևերը: Հոդվածում քննարկվում են ուսուցիչների և կամավորների կրթական աշխատանքի այլ ձևերի կազմակերպման հիմնական մեթոդաբանական նմանություններն ու տարբերությունները:
The paper summarizes the experience of organizing events, the purpose of which is to increase interest to Russian language and Russian culture in Russia and abroad. The authors consider the methodology of conducting educational events to promote the Russian language and culture in Russia and abroad as a specific area of RFL methodic studies. Specific goals of such educational events, including methodic ones, rationalized the need to identify methodic vectors that determine the content of educational these events and the formats of communication between teachers or volunteers, who conduct such events, with the audience. The article discusses the similarities and differences of the key methodic principles of organizing enlightening educational projects with other formats.
Ереван
oai:arar.sci.am:377227
Aug 20, 2024
Aug 20, 2024
8
https://arar.sci.am/publication/403722
Петривняя, Е. К. Июльская, Е. Г. Гл. ред. А. М. Амирханян
Кесаян, М. Д. Шатирян, А. М. Гл. ред. А. М. Амирханян
Мадоян, В. В. Шейранян, С. З. Гл. ред. А. М. Амирханян
Петривняя, Е. К. Июльская, Е. Г. Гл. ред. А. М. Амирханян