Object

Title: Ուսուցչի պատրաստման ժամանակակից միտումները Մեծ Բրիտանիայում

Publication Details:

«Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր» պարբերականը լույս է տեսնում տարեկան երկու անգամ, երկու առանձին հանդեսներով: Դրանք են`1. «Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր» Հասարակական գիտություններ: 2. «Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր» Բնական գիտություններ:

Journal or Publication Title:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Date of publication:

2017

Volume:

1

Official URL:


Additional Information:

Карапетян И., Киракозян А., Karapetyan I., Kirakozyan H.

Other title:

Современные тенденции подготовки учителя в Великобритании ; Modern Trends In Teacher Training In The UK

Corporate Creators:

Արցախի պետական համալսարան

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Coverage:

90-95

Abstract:

В статье выявляются и в общих чертах анализируются основные тенденции подготовки учителя в Великобританни с учетом особенностей создания и применения конкретных программ, стратегий и технологий обучения, методов и форм, используемых в процессе подготовки британского учителя. В целом выделены тенденции интеграции, увеличения гуманитарных предметов, применения новых предметов, последовательной модернизации учебных программ, а также тенденции глобализации. Одни и те же тенденции с некоторым опозданием характерны для подготовки учителя в РА.
The article reveals and singles out in general outlines the main trends in teacher training in the UK, taking into account the specifics of the creating and applying specific programs, teaching strategies and technologies, methods and forms used in the training of a British teacher. In general, it highlights the tendencies of integration, the increase in humanitarian subjects, the use of new subjects, the consistent modernization of curricula, as well as the trend of globalization. The same tendencies with some delay are typical of the preparation of a teacher in the RA.
Ուսուցչի պատրաստման հիմնախնդիրն արդիական է բոլոր ժամանակներում, բոլոր երկրներում: Տարածված միտում է այն, որ զարգացող երկրներն աշխատում են ուսումնասիրել և յուրացնել զարգացած երկրների առաջավոր փորձը տվյալ ոլորտում: Սակայն միշտ չէ, որ կրթության բարձր տեմպեր, որակ ապահովող ուսուցչի պատրաստման արտերկրի մոդելները հնարավոր և նպատահակահարմար է ներդնել ՀՀ կրթական տարածքում: Սույն հոդվածում փորձ է արվում ներկայացնել բրիտանական ուսուցչի պատրաստման այն ավանդույթներն ու միտումները, որոնք հաշվի առնելով հնարավոր է նպաստել ՀՀ իրականացվող կրթական բարեփոխումներին:

Place of publishing:

Ստեփանակերտ

Format:

pdf

Identifier:

oai:arar.sci.am:371787

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Location of original object:

Արցախի պետական համալսարան

Object collections:

Last modified:

Mar 28, 2024

In our library since:

Mar 27, 2024

Number of object content hits:

11

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/401682

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information