Object structure

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Date of publication:

2021

Number:

1 (39)

ISSN:

1829-0523

Official URL:


Additional Information:

Степанян С. П., Хачатрян Р. А., Stepanyan S. P., Khachatryan R. A.

Title:

Էքստրեմումների ուսուցման որոշ մեթոդական հնարներ

Other title:

Некоторые методические приемы обучения экстремумов ; Some Methodological Techniques For Teaching Extremums

Creator:

Ստեփանյան, Ս. Պ. ; Խաչատրյան, Ռ. Ա.

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Subject:

Դասավանդման մեթոդիկա

Uncontrolled Keywords:

ուսուցում ; ուսումնառություն ; գիտելիք ; հասկացում ; կիրառում ; վերլուծում

Coverage:

76-85

Abstract:

Հոդվածում քննարկվել է հանրակրթական դպրոցի «Հանրահաշիվ և մաթենատիկական անալիզի տարրեր» առարկայի և բուհական «Մաթեմատիկական անալիզ» գիտակարգի ուսուցման գործընթացում ուսումնասիրվող առանցքային հասկացություններից մեկի՝ ֆունկցիայի էքստրեմումների վերաբերյալ գիտելիքների ամուր յուրացման և դրանց կիրառական ուղղվածության ապահովման հիմնախնդիրը: «Գիտելիք, հասկացում, կիրառում, վերլուծում, համադրում, գնահատում» համախմբի մեկնաբանությունները զուգադրվել են մաթեմատիկայի տեսության մեջ և պրակտիկայում իրագործվող գործիքային (инструментальный-instrumental), գործընթացայի (процедуральный-procedural), կոնտեքստային (контекстуальный- contextual), հայեցակարգային (концептуал-relational), փոխանցային (переносный- transformable), ընդհանրական (обобщенный-generalised), վերացական (абстрактный- abstract), ռեֆլեքսիվ (рефлексивный- reflexive) մակարդակների հետ:
В статье обсуждалась проблема прочного усвоения знаний одной из ключевых понятий, изучаемых в процессе обучения по предмету «Элементы Алгебры и математического анализа» общеобразовательной школы и вузовского дисциплина «Математический анализ», понятия экстремумов функции и методы обеспечения их прикладной направленности. Определения "Знания, понимания, применения, анализа, сопоставления, оценки" сопоставлены с инструментальными, процессуальными, контекстными, концептуальными, переносными, обобщенными, абстрактными, рефлексивными уровнями, реализуемыми в теории математики и практике.
The article deals with the problem of solid assimilation of knowledge of one of the key concepts studied in the course of training on the subject "Elements of Algebra and mathematical analysis "of general education schools and university discipline" Mathematical Analysis", the concepts of extremes of function and methods of ensuring their applied orientation. The definitions of "Knowledge, understanding, application, analysis, comparison, evaluation" are compared with the instrumental, procedural, contextual, conceptual, figurative, generalized, abstract, reflexive levels implemented in the theory of mathematics and practice.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Մանկավարժ հրատ․

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան