Օբյեկտ

Վերնագիր: Սովորողների ճանաչողական հետաքրքրությունների զարգացման մեթոդիկան կենսաբանության ուսուցման ընթացքում

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Հրապարակման ամսաթիվ:

2021

Համար:

2 (40)

ISSN:

1829-0523

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Тангамян Т. В., Захарян Н. С., Tangamyan T. V., Zakharyan N. S.

Այլ վերնագիր:

Методика развития познавательных интересов учащихся при обучении биологии ; The Methodology Of The Development Of Students‘ Cognitive Interests In The Teaching Of Biology

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Ծածկույթ:

110-116

Ամփոփում:

Հոդվածում անդրադարձ է կատարվել կենսաբանության դասերի ընթացքում սովորողների ճանաչողական հետաքրքրությունների ձևավորման տեսական եվ մեթոդական առանձնահատկությունների և մեթոդամանկավարժական հետազոտության իրականացման նոր մոտեցումներին, որի նպատակն է ցույց տալ, որ ուսուցման գործընթացում ճանաչողական հետաքրքրությունները զարգացնող մեթոդներն արդյունավետ են և մեծ նշանակություն ունեն ուսումնական նյութն ավելի հեշտ, պատկերավոր ընկալելու գործում
В статье рассматриваются теоретико-методологические особенности развития интересов на уроках биологии, новые подходы к проведению методолгических и педагогических исследований, целью которых является показать методы, которые развивают интересы в процессе обучения, эффективны и имеют большое значение для облегчения учебного материала.
The article touched upon the theoretical methodological of the formation of cognitive intentives of biology students during biology classes and the new approoaches to conducting metodological and pedagogical research, which goal is to show that methods of developing cognitive interests are effective during the educational process and have an important role to make the learning material easier and more effective. The development of cognitive interest is a complex, multi-stage process with interconnected elements. G.I. Shchukina in her work "The Problem of Cognitive Interest as a Central Link in the System of Ideas", identifies the following stages in the development of cognitive interest: 1. The interest, which is the initial stage, is aimed at attracting students' attention with the help of external, sometimes unexpected, unusual circumstances. It can serve as a stimulus for the child to be interested and focused, 2. Curiosity, which is the desire of a person to penetrate the boundaries of this or that event he/she has seen or heard. At this stage, the development of cognition is expressed through emotional expression, surprise, joy, etc. 3. Cognitive motivations, which play an important role, contribute to the learner's penetration into the studied phenomenon. 4. Theoretical interest, when students' theoretical questions are used as a teaching tool.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Մանկավարժ հրատ․

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:370522

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Apr 16, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Feb 22, 2024

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

14

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/400342

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն