Նիւթ

Վերնագիր: Արմավենու և ականթի զարդաքանդակները Տայքի հուշարձաններում և դրանց վաղմիջնադարյան և համաժամանակյա զուգահեռները

Ստեղծողը:

Ասրյան, Արփինե

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

«Բանբեր Մատենադարանի» միջնադարագիտական, հայագիտական, ձեռագրագիտական հանդեսը լույս է տեսնում Մատենադարանի հիմնադրումից ի վեր: Հանդեսի առաջին երկու համարները լույս են տեսել 1941 և 1950 թվականներին և կոչվել «Գիտական նյութերի ժողովածու»: Այս ժողովածուներում հավաքված էին նախորդիվ Մատենադարանում տեղի ունեցած գիտաժողովների նյութերը:1956 թվականին հրատարակված երրորդ համարից սկսած՝ հանդեսը կրում է այսօրվա անվանումն ու ընդգրկում միջնադարյան մշակույթի տարբեր ոլորտների առնչվող բազմաբնույթ ուսումնասիրություններ, բնագրերի հրապարակումներ և այլն:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Բանբեր Մատենադարանի=Bulletin of Matenadaran= Вестник Матенадарана

Հրապարակման ամսաթիւ:

2017

Համար:

24

ISSN:

1829-054X

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Asryan Arpine, Асрян Арпине

Այլ վերնագիր:

Acanthus And Palmettе Ornaments In The Monuments Of Tayk And Their Early Christian And Contemporary Parallels ; Аканф И Пальметта в скульптурном убранстве храмов Тайка и их параллели в раннехристианских и современных им памятниках

Համատեղ հեղինակները:

Մատենադարան. Մեսրոպ Մաշտոցի անվան հին ձեռագրերի ինստիտուտ

Ծածկոյթ:

47-56

Ամփոփում:

The second half of the 10th century was a period in Tayk of unprecedented cultural development, which clearly manifested characteristics of Armenian, Georgian and Byzantine art. Among the monuments of Tayk, the rich exterior and interior decorations of the Oshk Monastery (963–976) and the Ishkhan Cathedral (1027–1032) were especially eye-catching thanks to their plant ornaments, particularly palm leaves and acanthus. Plant ormanents were depicted on the most visible and significant parts of the façade: window frames, tympanums, drums and column bases. Their prevalence on the most important monuments of the region was symbolic of the eternal power of the Bagratid rulers, which echoed the Byzantine imperial tradition.
Во второй половине X века Тайк переживал период беспрецедентного культурного расцвета, в котором ярко проявились черты армянского, грузинского и византийского искусства. Среди значимых памятников Тайка – монастырский храм в Ошке (963-976) и собор в Ишхане (1027-1032), которые отличаются богатым внутренним и внешним убранством с доминированием растительных мотивов пальметты и аканфа. Важно подчеркнуть, что указанные растительные мотивы изображены на самых видимых и значимых участках фасада, таких как оконные обрамления, тимпаны, барабан купола, капители и базы колонн. Исходя из символики растительных мотивов, а также учитывая обильное использование последних в убранстве самых главных памятников края (созданных по царскому заказу), можно утверждать, что данные мотивы являлись еще одним способом выражения идеи власти Багратидов, имеющей параллели в аналогичной византийской императорской традиции.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

«Նաիրի» հրատ.

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:367967

Լեզու:

hy ; հայերեն

Գլխաւոր նշումը:

Սիրարփի Տեր-Ներսեսյանի ծննդյան 120-ամյակին նվիրված երիտասարդական գիտաժողովի (1-3 դեկտեմբերի, 2016) նյութերից

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

Երևանի Մեսրոպ Մաշտոցի անվան Մատենադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Jan 18, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Jan 11, 2024

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

23

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/397679

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն