Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:
Կարապետյան Ի. Կ., Կարապետյան Է. Ս., Karapetyan I. K., Karapetyan E. S.
Հաղորդակցական իրազեկության թեստային գնահատման հիմնախնդիրը հանրակրթական դպրոցի անգլերենի ուսուցման գործընթացում ; The problem of test assessment of communicative competence the processof teaching English in high school
Ընդհանուր առմամբ, հաղորդակցական թեստերի նպատակն է՝ չափել սովորողների խոսքային հմտություններն իրական կյանքի իրադրություններում: Բանավոր իրազեկության գնահատումը μարդ գործընթաց է: Հաղորդակցական իրազեկության հիմնական բնութագրող գծերն են՝ սահունությունը, արագությունը, քերականական ճշգրտությունը, և շարահյուսական բարդությունը: Թեստերը ստեղծելիս, թեստ կազմողները պետք է հաշվի առնեն լեզվաբանական, հանրալեզվաբանական, խոսութային, ինչպես նաև խոսելու, գրելու, ունկդրելու և ընթերցելու իրազեկությունները: Նրանք պետք նաև հաշվի առնեն հաղորդակցական իրազեկության կաղապարները և այն գործոնները, որոնք ազդում են թեստերի հավաստիության, ճշգրտության, հուսալիության և օբյեկտիվության վրա: Քիչ կարևոր չէ թեստավորման տնտեսական գործոնները, ինչպես նաև ուսանողների հոգեբանական առանձնահատկությունները, նրանց հետաքրքրությունները և դրդապատճառները: Կարևոր է այն, որ թեստավորման և ուսուցման մեթոդները փոխկապակցված են և դրանց տարբերակումը պայմանական բնույթ է կրում: Բանավոր քննությունների ժամանակ քննող դասախոսները հիմնականում կիրառում են բանավոր թեստերի որոշակի տարրեր: Սակայն արդի փուլում ՀՀ-ում և ԼՂ-ում դեռևս մշակված չեն անգլերենի քննության հաղորդակցական թեստեր:
On the whole, communicative tests are meant to measure the skills of testes to use language in real life situations. The assessment of oral competence is a complex process. Communicative competence represents such qualities of speech as smoothness, fluency, grammatical correctness and syntactic complexity. When creating and writing tests of communicative competence, test makers should take into consideration have the following competencies: linguistic, social, discourse, strategic, as well as competence in speaking, writing, listening, and reading. In drawing up the tests, test makers take into account the basic models of communicative competence, and the factors that affect the validity, accuracy, reliability, objectivity of tests. No less important is the economic factors of testing, the psychological peculiarities of students, their interests and motivation. It is important to state that the learning/testing methods are interrelated and the distinction is conditional, when it refers to learning benchmarks. During the oral examination English examiners use elements of communicative tests. However, we can conclude that there is not well developed system of communicative tests in RA, despite the fact that the main aim of teaching English in school is to develop communicative competence.
Ստեփանակերտ
oai:arar.sci.am:367128
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Jan 24, 2024
Dec 15, 2023
26
https://arar.sci.am/publication/396769
Հրատարակության անուն | Ամսաթիվ |
---|---|
Карапетян, И. К., Проблема тестового контроля коммуникативной компетенции в процессе обучения английскому языку в старшей школе | Jan 24, 2024 |
Карапетян, И. К. Арутюнян, А. М. Գլխ․ խմբ.՝ Ս. Վ. Դադայան
Саргсян, Г. Р.
Мелконян, А. В.
Саркисян, Рузанна
Мухсихачоян, Арусяк
Айрапетян, Ани Аракелян, Мариам
Т. С. Хачатрян В. О. Топузян И. Р. Карапетян Э. Ю. Арутюнян Т. К. Киприян Պատ․ խմբ․՝ Մ․ Գ․ Թումանյան (1948) Գ․ Հ․ Բաբաջանյան (1949-1954) Հ․ Գ․ Բատիկյան (1954-1977) Գլխ․ խմբ․՝ Է․ Գ․ Աֆրիկյան (1978-2007) Է․ Ս․ Գևորգյան (2008-2023) Ա․ Ա․ Առաքելյան (2023-)
Т. С. Хачатрян В. О. Топузян И. Р. Карапетян Э. Ю. Арутюнян Т. К. Киприян Պատ․ խմբ․՝ Մ․ Գ․ Թումանյան (1948) Գ․ Հ․ Բաբաջանյան (1949-1954) Հ․ Գ․ Բատիկյան (1954-1977) Գլխ․ խմբ․՝ Է․ Գ․ Աֆրիկյան (1978-2007) Է․ Ս․ Գևորգյան (2008-2023) Ա․ Ա․ Առաքելյան (2023-)