Օբյեկտ

Վերնագիր: Проблема тестового контроля коммуникативной компетенции в процессе обучения английскому языку в старшей школе

Հրապարակման մանրամասներ:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Հրապարակման ամսաթիւ:

2012

Հատոր:

1 (25)

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Կարապետյան Ի. Կ., Կարապետյան Է. Ս., Karapetyan I. K., Karapetyan E. S.

Այլ վերնագիր:

Հաղորդակցական իրազեկության թեստային գնահատման հիմնախնդիրը հանրակրթական դպրոցի անգլերենի ուսուցման գործընթացում ; The problem of test assessment of communicative competence the processof teaching English in high school

Համատեղ հեղինակները:

Արցախի պետական համալսարան

Աջակից(ներ):

Գլխ․ խմբ.՝ Ս. Վ. Դադայան

Ծածկոյթ:

153-156

Ամփոփում:

Ընդհանուր առմամբ, հաղորդակցական թեստերի նպատակն է՝ չափել սովորողների խոսքային հմտություններն իրական կյանքի իրադրություններում: Բանավոր իրազեկության գնահատումը μարդ գործընթաց է: Հաղորդակցական իրազեկության հիմնական բնութագրող գծերն են՝ սահունությունը, արագությունը, քերականական ճշգրտությունը, և շարահյուսական բարդությունը: Թեստերը ստեղծելիս, թեստ կազմողները պետք է հաշվի առնեն լեզվաբանական, հանրալեզվաբանական, խոսութային, ինչպես նաև խոսելու, գրելու, ունկդրելու և ընթերցելու իրազեկությունները: Նրանք պետք նաև հաշվի առնեն հաղորդակցական իրազեկության կաղապարները և այն գործոնները, որոնք ազդում են թեստերի հավաստիության, ճշգրտության, հուսալիության և օբյեկտիվության վրա: Քիչ կարևոր չէ թեստավորման տնտեսական գործոնները, ինչպես նաև ուսանողների հոգեբանական առանձնահատկությունները, նրանց հետաքրքրությունները և դրդապատճառները: Կարևոր է այն, որ թեստավորման և ուսուցման մեթոդները փոխկապակցված են և դրանց տարբերակումը պայմանական բնույթ է կրում: Բանավոր քննությունների ժամանակ քննող դասախոսները հիմնականում կիրառում են բանավոր թեստերի որոշակի տարրեր: Սակայն արդի փուլում ՀՀ-ում և ԼՂ-ում դեռևս մշակված չեն անգլերենի քննության հաղորդակցական թեստեր:
On the whole, communicative tests are meant to measure the skills of testes to use language in real life situations. The assessment of oral competence is a complex process. Communicative competence represents such qualities of speech as smoothness, fluency, grammatical correctness and syntactic complexity. When creating and writing tests of communicative competence, test makers should take into consideration have the following competencies: linguistic, social, discourse, strategic, as well as competence in speaking, writing, listening, and reading. In drawing up the tests, test makers take into account the basic models of communicative competence, and the factors that affect the validity, accuracy, reliability, objectivity of tests. No less important is the economic factors of testing, the psychological peculiarities of students, their interests and motivation. It is important to state that the learning/testing methods are interrelated and the distinction is conditional, when it refers to learning benchmarks. During the oral examination English examiners use elements of communicative tests. However, we can conclude that there is not well developed system of communicative tests in RA, despite the fact that the main aim of teaching English in school is to develop communicative competence.

Հրատարակութեան վայրը:

Ստեփանակերտ

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:367128

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

Արցախի պետական համալսարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jan 24, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Dec 15, 2023

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

26

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/396769

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն