Object

Title: The Great Wave of Hokusai or Ararat in the Great Wave?

Publication Details:

«Արցախի երիտասարդ գիտնականների և մասնագետների միավորում» (ԱԵԳՄՄ) հասարակական կազմակերպության «Գիտական Արցախ» պարբերականն ընդգրկված է ՀՀ ԲՈԿ-ի կողմից հաստատված «Ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի գիտական հրատարակությունների» ցանկում: Պարբերականը, որի հիմնադիրը Երևանի պետական համալսարանն է, լույս է տեսնում տարեկան առնվազն 2 անգամ (2020 թվականից՝ տարեկան 4 անգամ):

Journal or Publication Title:

Գիտական Արցախ=Scientific Artsakh=Научный Арцах

Date of publication:

2018-

Volume:

2023

Number:

2 (17)

ISSN:

e-2738-2672 ; 2579-2652

Official URL:

www.artsakhlib.am

Additional Information:

Վարդանյան Աննա, Варданян Анна

Other title:

Հոկուսայի մեծ ալի՞քը, թե՞ Արարատը մեծ ալիքում ; Большая волна Хокусая или Арарат в большой волне?

Abstract:

This article aims to present one of the most famous paintings of the world-renowned Japanese artist Katsushika Hokusai, "The Great Wave off Kanagawa", in a new light and to reveal the hidden messages in the artwork. To achieve the aforementioned goal, the following tasks were set: to research multilingual sources on the life and artworks of Katsushika Hokusai, to study the history of the spread of Christianity in Japan during that period and its influence on Hokusai's art, to combine the points of view of different authors on this matter. The methodological basis of the article is the methods of analysis, comparison, and combination of various materials. The research is based on multilingual literature studies, as a result of which the author advances her arguments that despite the fact that more than two centuries ago Christianity was banned in Japan Hokusai was well aware of biblical stories and through his paintings conveyed episodes related to Christianity, in particular, the Great Flood and the existence of angels. The article presents points of view not only of the author but also of other specialists.
Սույն հոդվածը նպատակ է հետապնդում նոր լույսի ներքո ներկայացնելու աշխարհահռչակ ճապոնացի նկարիչ Կացուշիկա Հոկուսայի ամենահայտնի նկարներից մեկը՝ «Կանագավայի մեծ ալիքը» և բացահայտելու նկարում առկա թաքնված հաղորդագրությունները։ Վերոշարադրյալ նպատակին հասնելու համար մեր առջև դրել ենք հետևյալ խնդիրները՝ հետազոտել բազմալեզու աղբյուրներ Կացուշիկա Հոկուսայի անձնական և ստեղծագործական կյանքի վերաբերյալ, ուսումնասիրել Ճապոնիայի տվյալ ժամանակաշրջանի քրիստոնեության տարածման պատմությունը և դրա ազդեցությունը Հոկուսայի արվեստի վրա, համադրել տարբեր հեղինակների տեսակետներ այս առնչությամբ։ Հոդվածի մեթոդաբանական հիմքը կազմում են վերլուծության, համեմատության, տարբեր նյութերի համադրման մեթոդները։ Հետազոտությունը հիմնված է բազմալեզու գրականության ուսումնասիրությունների վրա, որի արդյունքում հեղինակը առաջ է տանում սեփական հիմնավորումները, առ այն, որ չնայած այն հանգամանքին, որ ավելի քան երկու դար առաջ քրիստոնեության տարածումը արգելված էր Ճապոնիայում, այնուամենայնիվ, Հոկուսայը քաջատեղյակ է եղել աստվածաշնչյան պատմությունների մասին և իր նկարների միջոցով փոխանցել է քրիստոնեությանն առնչվող դրվագներ, մասնավորապես, Համաշխարհային մեծ ջրհեղեղի և հրեշտակների գոյության մասին։ Հոդվածում ներկայացվել են ոչ միայն հոդվածագրի, այլև այլ մասնագետների դիտարկումները։
В данной статье поставлена цель представить в новом свете одну из самых известных картин всемирно известного японского художника Кацусика Хокусая «Большая волна в Канагаве» и выявить скрытые послания в картине. Для достижения указанной цели поставлены следующие задачи: исследовать разноязычные источники о жизни и творчестве Кацусика Хокусая, изучить историю распространения христианства в Японии в тот период и его влияние на искусство Хокусая, объединить точки зрения разных авторов по этому вопросу. Методологическую основу статьи составляют методы анализа, сравнения и объединения различных материалов. Исследование основано на изучении многоязычной литературы, в результате чего автор выдвигает собственные аргументы о том, что хотя проповедование христианства в Японии было запрещено более двух столетий назад, однако Хокусай был хорошо знаком с библейскими историями и через свои картины передал эпизоды, связанные с христианством, в частности, Всемирный потоп и существование ангелов. В статье представлены точки зрения не только автора, но и других деятелей культуры.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

ԱԵԳՄՄ հրատ. ; «ԱՐՑԱԽ» հրատ.

Format:

pdf

Extent:

էջ 148-156

Identifier:

oai:arar.sci.am:362693

Object collections:

Last modified:

Sep 8, 2023

In our library since:

Sep 8, 2023

Number of object content hits:

34

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/392068

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

This page uses 'cookies'. More information