Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук
Женские образы в повествованиях Мокса героического эпоса «Сасна црер» ; Characters of Women in Narratives of Mokk' of the Heroic Epic "Daredevils of Sasun"
Հնագիտության և ազգագրության ինստիտուտ
Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) ; Պ․ Ավետիսյան (2017-)
«Սասնա ծռեր» հերոսավեպում կանանց կերպարները բաժանվում են երկու հիմնական խմբերի՝ հարազատ և օտար: Ընդ որում, ամենահարազատը նախամայր Ծովինարի կերպարն է: Այս կերպարներն ունեն վաղնջական-առասպելական հիմքեր, նրանցից շատերի զուգահեռները կամ նախատիպերը առկա են տարբեր ժողովուրդների վեպերում: Նրանք խտացնում կամ տիպականացնում են տղամարդ հերոսների արարքները, կանխում կամ է՛լ ավելի են սրում կոնֆլիկտային բախումները և վճռական դեր ստանձնում վիպական անցուդարձի զարգացման ընթացքում: Հերոսավեպում կանանց կերպարները կերտված են ժողովրդական բանաստեղծական մտածողության իդեալական պատկերացումներով և, անշուշտ, հերոսական շեշտադրումով:
Анализ женских образов героического эпоса «Сасна црер» показывает, что в эпосе действуют десять женских образов, которые, с точки зрения отношений с героями эпоса, делятся на две основные группы: родные и чужие. Причем, самый родной – это образ праматери Цовинар. Эти образы имеют древние мифические основы, образные параллели или следы многих из них есть в эпосах разных народов. Эти образы сгущают или типизируют поступки героев-мужчин, предотвращают либо еще более обостряют конфликтные столкновения и играют решающую роль в развитии событий эпоса. Женские образы в эпосе являются воплощением идеальных представлений народного поэтического мышления.
The analysis of female characters of the heroic epic "Sasna Tsrer" revealed that there are ten female images in the epic, which are divided into two main groups from the pers-pective of relation to the heroes of the epic: relatives and aliens. Moreover, the dearest is the character of the foremother Tsovinar. These images have ancient mythical roots, figur-ative parallels or traces of many of them are observed in the epics of various peoples. These images thicken or typify the actions of male heroes, prevent or exacerbate conflict clashes, and receive a decisive role in the development of the events of the epic. Female images in the epic are created by powerful epic-artistic poetry, ideal representations of folk poetic thinking and, undoubtedly, with heroic accents.
Երևան
click here to follow the link ; oai:arar.sci.am:362651
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Sep 24, 2024
Sep 7, 2023
1 629
https://arar.sci.am/publication/392004
Edition name | Date |
---|---|
Պողոսյան, Աննա,Կանանց կերպարները «Սասնա ծռեր» հերոսավեպի Մոկաց պատումներում | Sep 24, 2024 |
Նիկողոսյան, Արքմենիկ Խմբ․՝ Սուրեն Աբրահամյան Սուրեն Դանիելյան
Պողոսյան, Աննա Խմբ.՝ Ս. Գրիգորյան
Աննա Պողոսյան Խմբ.՝ Առաքել Առաքելյան (1944-1948) Լևոն Կիսիբեկյան (1948-1950) Աշոտ Աբրահամյան (1950-1955) Առաքել Առաքելյան (1955-1956) Արթուն Հատիտյան (1956-1982) Պարգեւ Շահբազյան (1983-1984) Երվանդ Մելքոնյան (1985-1993) Տ. Ասողիկ եպս. Արիստակեսյան (1994-1996) Տ. Բագրատ աբղ. Գալստյան (1996-1998) Մարիամ Վարդանյան (պաշտոնակատար) (1998-1999) Տ. Արշակ աբղ. Խաչատրյան (պաշտոնակատար) (1999) Անդրանիկ Զեյթունյան (2000-2001) Արշակ Մադոյեան (2009-2015) Արսէն Բոբոխեան (2015-2017) Տ. Անդրէաս աբղ. Եզեկեան (պաշտոնակատար) (2017-2018) Գէորգ Մադոյեան (2018-)
Պողոսյան, Աննա Խմբ.՝ Առաքել Առաքելյան (1944-1948) Լևոն Կիսիբեկյան (1948-1950) Աշոտ Աբրահամյան (1950-1955) Առաքել Առաքելյան (1955-1956) Արթուն Հատիտյան (1956-1982) Պարգեւ Շահբազյան (1983-1984) Երվանդ Մելքոնյան (1985-1993) Տ. Ասողիկ եպս. Արիստակեսյան (1994-1996) Տ. Բագրատ աբղ. Գալստյան (1996-1998) Մարիամ Վարդանյան (պաշտոնակատար) (1998-1999) Տ. Արշակ աբղ. Խաչատրյան (պաշտոնակատար) (1999) Անդրանիկ Զեյթունյան (2000-2001) Արշակ Մադոյեան (2009-2015) Արսէն Բոբոխեան (2015-2017) Տ. Անդրէաս աբղ. Եզեկեան (պաշտոնակատար) (2017-2018) Գէորգ Մադոյեան (2018-)