Тема “Карабах-Армения” в иконографии армянской идентичности (По плакатам и транспарантам Карабахского движения) ; The “Karabagh-Armenia” Theme In The Iconography Of Armenian Identity (Based on posters and banners from the Karabagh Movement)
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Հոդվածում փորձ է կատարվում ընդգծելու Ղարաբաղյան շարժման որպես համաժողովրդական ընդվզման դերն ու նշանակությունը Խորհրդային Միության տարբեր ծայրերում ծավալված զանգվածային ելույթների շարքում։ Հատկապես ուշադրություն է դարձվում ազգային ինքնությանը, որի խոսուն դրսևորումներից են պատկերներն ու գրավոր բանաձևերն։ Ցույց է տրվում, որ Ղարաբաղյան շարժումը չունենալով նախադեպ իրեն բնորոշ առանձնա- հատկությունները մշակում էր տարերայնորեն, պետական հզոր մեքենայի դիմակայության պայմաններում։
Լուսաբանվում է, որ տարածաշրջանում արագ փոփոխվող իրադարձություններին զուգահեռ փոփոխություն էր կրում նաև ժողովրդի ինքնությունը, այսինքն՝ 1988 թվականից սկսված փետրվարյան հանրահավաքների մասնակիցը էապես տարբերվում էր 1990 թվականի ապրիլյան ցուցարարից։
Образы и письменные формулы, изображенные на плакатах и транспарантах, являются ярким проявлением национальной идентичности и имеют тенденцию появляться в изобилии во времена общественных кризисов. В этом смысле иконография Карабахского движения представляет собой богатую и широкую область исследования. Отличительной особенностью плакатов, созданных во время Карабахского движения, является то, что подавляющее большинство из них не просто провозглашало программные идеи определенных партий или политических течений, а скорее выражало озабоченность, настроения и пожелания людей, их интерпретации событий по мере их развития. Плакаты и транспаранты Движения проявлялись в разных жанрах и отличались разнообразием содержания.
The images and written formulas depicted on banners and posters are a vivid manifestation of national identity and tend to appear and reappear in abundant quantities in times of societal crises. In this sense, the iconography of the Karabagh Movement represents a rich and broad field of study. What is distinctive about the posters created during the Karabagh Movement is that a great majority did not simply proclaim the programmatic ideas of certain parties or political trends but rather expressed the people’s concerns, moods and wishes and their interpretations of events as they unfolded. The posters and banners of the Movement manifested in varying genres and revealed diversity in their content. They were the product of both Soviet and nationalist mentality.
Ստեփանակերտ
oai:arar.sci.am:362551
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Jan 12, 2024
Sep 4, 2023
19
https://arar.sci.am/publication/391915
Հրատարակության անուն | Ամսաթիվ |
---|---|
Մարության, Հարություն, «Ղարաբաղ-Հայաստան» թեման հայ ինքնության պատկերագրության մեջ (ըստ Ղարաբաղյան շարժման ցուցապաստառների) | Jan 12, 2024 |
Խառատյան, Հրանուշ Շագոյան, Գայանե Մարության, Հարություն Աբրահամյան, Լևոն
Մարության, Հարություն Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Մարության, Հարություն Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Մարության, Հարություն Գլխավոր խմբագիր՝ Պ. Ա. Չոբանյան (2013-2017) Ա. Խառատյան (2017-)
Մարության, Հարություն
Մարության, Հարություն
Մարության, Հարություն Պատ․ խմբ․՝ Լ․ Հ․ Աբրահամյան