Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես
կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս
Галстян Гамлет, Galstyan Gamlet
Развитие речи учащихся НОУО посредством информационных технологий ; The speech development of the NSEC lerners thpough the information technologies
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Սույն հոդվածի նպատակն է տեղեկատվական տեխնոլոգիաների միջոցով զարգացնել ԿԱՊԿ ունեցող սովորողների բանավոր խոսքը, մշակել այն գործիքակազմը, որը կօգնի այդպիսի համակազմ ունեցող սովորողների խոսքի զարգացմանը, բացահայտել էլեկտրոնային գործիքների կարևորությունը միջին դպրոցի ուսուցման գործընթացում: Ուսումնասիրության ընթացքում եկել ենք այն եզրակացության, որ տեղեկատվական տեխնոլոգիաներն օժանդակում են ԿԱՊԿ ունեցող սովորողների խոսքի զարգացմանը, որի հիմքում էական դերակատարում ունի ուսուցիչ-աշակերտ համագործակցությունը:
Целью данной статьи является развитие устной речи учащихся НОУО посредством информационных технологий, разработка средств, которые помогут развитию речи учащихся с такими признаками, раскрытие значения электронных средств в учебном процессе средней школы. В ходе исследования мы пришли к выводу, что информационные технологии помогают развитию речи учащихся НОУО, в основе чего лежит значительная роль сотрудничества учитель-ученик. Все это побуждает учащихся НОУО : а. общаться с друзьями посредством движений «жестов» и экстралингвистических средств, развивать устную речь, б. передавать информацию друзьям и учителю.
The purpose of this article is to develop the oral speech of pupils NSEC through information technologies, to elaborate tools that will help develop the speech of pupils with such characteristics, to reveal the importance of electronic means in the educational process of secondary school. In the course of the study, we came to the conclusion that information technologies help to develop the speech of pupils NSEC, which is based on the significant role of teacher-student cooperation. All this encourages pupils NSEC: а. To communicate with friends through movements «gestures» and extra-linguistic means, to develop oral speech, b. To share information with friends and teacher
Երևան
oai:arar.sci.am:361784
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Mar 15, 2024
Aug 8, 2023
19
https://arar.sci.am/publication/391117
Հրատարակութեան անունը | Թուական |
---|---|
Գալստյան, Համլետ, ԿԱՊԿ ունեցող սովորողների խոսքի զարգացումը տեղեկատվական տեխնոլոգիաների միջոցով | Mar 15, 2024 |
Մանվելյան, Անահիտ Խմբ․ հանձնախումբ՝ Ս. Հայրապետյան (գլխ․ խմբ․) Հ. Հարությունյան Ծ. Մովսիսյան Ռ. Աղայան Հ. Մատիկյան
Հովակիմյան, Հովակիմ Գլխավոր խմբագիր՝ Մայա Գրիգորյան
Եղիազարյան, Սյուզաննա Գլխ. խմբ.՝ Գ․ Ա․ Պողոսյան
Բաղդասարյան, Էլլադա Գասպարյան, Օքսանա
Հարությունյան, Մհեր Միքայելյան, Գեղամ