Օբյեկտ

Վերնագիր: Արշակ Չոպանյանի բանաստեղծական աշխարհը

Ստեղծողը:

Սեյրանյան, Լիլիթ

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Հրապարակման ամսաթիվ:

2022

Համար:

5 (59)

ISSN:

1829-0531

Պաշտոնական URL:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Сейранян Лилит, Seyranyan Lilit

Այլ վերնագիր:

Л.Сейранян-Поэтический мир Аршака Чопаняна ; The poetic world of Arshak Chopanyan

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկույթ:

118-132

Ամփոփում:

Հոդվածում քննաբանվում է հայ մշակույթի մեծ երախտավոր, մշակութաբան, գրականագետ-քննադատ, հրատարակիչ, խմբագիր, ազգային-հասարակական գործիչ, բանաստեղծ, գրող, դրամատուրգ, թարգմանիչ, հայ մշակույթի միջազգայնացմանը նախանձախնդիր Ա. Չոպանյանի գրամշակութային ժառանգության կարևոր շերտերից մեկը՝ պոեզիան: Չոպանյանի խոհապրումի նկարագիրը պայմանավորված է իր նուրբ ու խոր հոգեկառույցի առանձնահատկություններով, ազգային հոգեկերտվածքի և բանաստեղծական մտածողության ժառանգորդմամբ, համաշխարհային մշակութային դաշտի ներազդմամբ: Խորհրդապաշտական ուղղության գաղափարագեղագիտական կառույցը, մասնավորապես ֆրանսիական և ռուսական խորհրդապաշտությունը խոր կնիք են թողել Չոպանյանի գեղարվեստական մտածողության վրա, սակայն դրա ինքնօրինակ նկարագիրը ձևավորվել է ազգային խորհրդապաշտական պատկերամտածողության տիրական ներկայության շնորհիվ: Դա առավելապես նկատելի է հայ միջնադարյան բանաստեղծության, մասնավորապես Նարեկացու ժառանգության չոպանյանական ընկալումներում: Այդու՝ գեղարվեստական շատ լուծումներում, համանման զուգահեռ պատկերակերտումներում, երբ ուրվագծվում է այլ մշակութային ազդակ, Չոպանյան-բանաստեղծը նախապատվությունը տալիս է ազգային ընկալումներին:
Поэтика великого деятеля армянской культуры, культуролога, литературоведа-критика, издателя, редактора, национально-общественного деятеля, поэта, писателя, драматурга, переводчика, пропагандиста армянской культуры на Западе А. Чопаняна, несомненно, несет печать идеологии и поэтики символизма, в частности, французского и русского символизма, однако тонкая и глубокая структура его уникального образного мышления основана на традиции национальной поэзии, также обусловлена его темпераментом. В процессе исследования поэтического мира Аршака Чопаняна, с учетом имеющегося ценного метатекста, сочетались структурно- семиотический, психологический, сравнительно-исторический методы, принципы историко-культурного исследования, междисциплинарные подходы. Были выделены и акцентированы основные темы, мотивы и символы поэтического мира Чопаняна, среди которых рассматривались национально-патриотическая тема, тема жизни и смерти, мотив молчания, эстетика белого, ольфакторные мотивы, взаимосвязь мгновения и вечности, сказки и скуки жизни, мечты и реальности, символы бабочка, звезда, падающая звезда, лилия, море, параллели море-жизнь, море-женщина, женщина-жизнь и женщина-смерть. Эти символы образуют уникальную знаковую систему. При помощи изучения смысловых нюансов и взаимодействий этих символов, анализа историко-культурного контекста, сравнительно-исторического исследования, некоторых междисциплинарных наблюдений была выявлена общая картина поэтического мира Чопаняна.
The poetics of the great figure of Armenian culture, cultural critic, literary critic, publisher, editor, national public figure, poet, writer, playwright, translator, propagandist of Armenian culture in the West A. Chopanyan undoubtedly bears the stamp of ideology and poetics of symbolism, in particular, French and Russian symbolism, but the subtle and deep structure of his unique imaginative thinking is based on the tradition of national poetry, also due to his temperament. In the process of researching the poetic world of Arshak Chopanyan, taking into account the available valuable meta-text, structural-semiotic, psychological, comparative-historical methods, principles of historical and cultural research, interdisciplinary approaches were combined. The main themes, motifs and symbols of Chopanyan's poetic world were highlighted and emphasized, among which the national-patriotic theme, the theme of life and death, the motif of silence, the aesthetics of white, olfactory motifs, the relationship of the moment and eternity, fairy tales and boredom of life, dreams and reality, symbols butterfly, star, shooting star, lily, sea, parallels sea-life, sea-woman, woman-life and womandeath. These symbols form a unique sign system. By studying the semantic nuances and interactions of these symbols, analyzing the historical and cultural context, comparative historical research, and some interdisciplinary observations, the overall picture of Chopanyan's poetic world was revealed.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:361723

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Mar 15, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Aug 7, 2023

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

14

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/391052

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Հրատարակության անուն Ամսաթիվ
Սեյրանյան, Լիլիթ, Արշակ Չոպանյանի բանաստեղծական աշխարհը Mar 15, 2024

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն