Journal or Publication Title:
Երիտասարդ հայ արվեստաբանների գիտական նստաշրջանի նյութեր
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Аслибекян Ануш, Aslibekyan Anush
Title:
«Համազգային» թատրոնի թատերականացված ընթերցումները որպես խաղացանկային նոր երևույթ և հայեցակարգ
Other title:
“Театрализованные чтения” в театре“Амазгаин” как новое сценическое явление и концепция ; Dramatized readings at the hamazgayin theater as a new phenomenon and concept of the repertoire
Creator:
Subject:
Uncontrolled Keywords:
Համազգային թատրոն ; Սոս Սարգսյան ; թատերականացված ընթերցում ; Նարինե Գրիգորյան ; Տաթև Ղազարյան ; դրամատուրգիա
Coverage:
Abstract:
В 2018-ом году художественным руководителем театра “Амазгаин” стала Заслуженная артистка Армении Нарине Григорян. С приходом нового руководителя, в числе многих других нововведений, впервые в истории армянской сцены сформировалась концепция “театрализованных чтений”, вошедших в основной репертуар театра. С появлением жанра “театрализованных чтений” актеры театра пребывают в постоянном творческом процессе, в поиске новых сценических форм, пробуют себя в качестве постановщика. С другой стороны, публика знакомится с новыми произведениями армянских и зарубежных авторов, в большинстве случаев либо впервые переведенными, либо впервые представляемыми на суд зрителя; формируется культура публичного обсуждения.
In 2018, Honored Artist of the Republic of Armenia Narine Grigoryan was appointed the artistic director of the Sos Sargsyan Hamazgayin Theater. Since then, among a number of other innovations, for the first time in Armenian theater, a concept of dramatized readings was formed, which made part of the main repertoire. Due to the genre of dramatized readings, the actors of the Theater are constantly in a creative process, in search of new theatrical forms, some of them attempt directing. The audience, on the other hand, is introduced to new works by Armenian and foreign authors, most of which are translated or presented to the Armenian public for the first time; the culture of public discussion is being formed.
2018 թվականին Սոս Սարգսյանի անվան «Համազգային» թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար դարձավ ՀՀ վաստակավոր արտիստ Նարինե Գրիգորյանը: Նորընտիր գեղարվեստական ղեկավարի մուտքով, ի թիվս մի շարք նորամուծությունների, առաջին անգամ հայ թատրոնում ձևավորվեց խաղացանկային նոր հայեցակարգ. թատերականացված ընթերցանությունը մուտք գործեց թատրոն՝ որպես խաղացանկի հիմնական մաս: Շնորհիվ թատերականացված ընթերցումների ժանրի՝ թատրոնի դերասանները մշտապես գտնվում են ստեղծագործական վիճակում, դերասաններից ոմանք իրենց ուժերը փորձում են իբրև բեմադրիչ, մշտապես բեմադրական նոր ձևերի որոնումների մեջ են: Հանդիսատեսը ծանոթանում է արտասահմանյան և հայ հեղինակների նոր ստեղծագործություններին, որոնց գերակշիռ մասն առաջին անգամ է թարգմանվում և ներկայացվում հայ հանդիսատեսին: Նաև ձևավորվում է քննարկումների մշակույթ:
Place of publishing:
Երևան