Object

Title: Բազմանիշ թվերի մասին որոշ խնդիրների լուծումը ռեբուսների կիրառությամբ

Publication Details:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:

Journal or Publication Title:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Date of publication:

2019

Volume:

1

ISSN:

1829-4375

Official URL:


Additional Information:

Аракелян Л., Arakelyan L.

Other title:

Применение ребусов в решении некоторых задач о многозначных числах ; Solving Some Sums With Multiciphered Numbers Using Rebuses

Corporate Creators:

Արցախի պետական համալսարան

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Coverage:

26-31

Abstract:

Աշխատանքում ներկայացված են բազմանիշ թվերի մասին որոշ տեքստային խնդիրներ, որոնց լուծումը հանգեցվում է տառային ռեբուսների կազմանն ու լուծմանը: Խնդիրների լուծման այս մեթոդը հնարավորություն է տալիս խնդիրների այս տեսակն ուսումնասիրել արդեն 5-6-րդ դասարաններում` նախքան մեկ անհայտով հավասարումների լուծման ուսուցումը: Այն նպաստում է սյունակով թվաբանական գործողությունների կատարման քայլաշարի յուրաքանչյուր կետի գիտակցմանը, անհայտ բաղադրիչը գտնելու կանոնի ամրապնդմանը, մաթեմատիկայի նկատմամբ հետաքրքրության մեծացմանը:
В работе представлены некоторые текстовые задачи о многозначных числах, решение которых сводится к составлению и решению буквенных ребусов. Этот метод решения задач дает возможность изучать данный вид задач уже в 5-6 классах, до обучения решения уравнений с одним неизвестным. Соответствующий метод способствует осознанию каждого пункта алгоритма выполнения арифметических действий столбиком, закреплению правила нахождения неизвестной компоненты, повышению интереса к математике.
The work presents some textual tasks about multiciphered numbers, the solution of which brings to the compilation and solution of letter rebuses. This task-solving method allows to explore this type of task in the 5th to 6th grades before learning to solve equations with one unknow. This method of solution contributes to the understanding of each point of the algorithm for performing arithmetic operations by columns, strengthening the rule of finding an unknown component, increasing the interest towards mathematics.

Place of publishing:

Ստեփանակերտ

Format:

pdf

Identifier:

oai:arar.sci.am:360864

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Location of original object:

Արցախի պետական համալսարան

Object collections:

Last modified:

Jan 12, 2024

In our library since:

Jun 30, 2023

Number of object content hits:

19

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/390129

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information