Object

Title: Զբոսաշրջային իմիջի ձևավորման խնդիրները ՀՀ-ում

Ստեղծողը:

Սայադյան,Հասմիկ

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Հրապարակման ամսաթիւ:

2020

Հատոր:

2

ISSN:

1829-4375

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Саядян А., Sayadyan H.

Այլ վերնագիր:

Вопросы формирования туристского имиджа в РА ; Issues Of Forming A Tourist Image In The RA

Համատեղ հեղինակները:

Արցախի պետական համալսարան

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Ծածկոյթ:

90-99

Ամփոփում:

Զբոսաշրջության ինտենսիվ զարգացման պայմաններում արդիական է դառնում տարածաշրջանի գրավչությունը որպես զբոսաշրջային դեստինացիա: Տարածաշրջանի դրական իմիջը հանդիսանում է զբոսաշրջային դեստինացիայի գրավչության արդյունավետ գործիքներից մեկը: Դրա հետ կապված՝ բազմաթիվ երկրներ դրական իմիջի ձևավորման և պահպանման համար ծախսում են մեծ գումարներ: Հոդվածում ներկայացվում են ՀՀ-ի զբոսաշրջային դրական իմիջի ձևավորման խնդիրները: Առանձնացված են հիմնական իմիջաստեղծ գործոնները, որոնք ազդում են երկրի թե դրական, թե բացասական իմիջի ձևավորման վրա: Առաջարկված են միջոցառումներ, որոնք կբարձրացնեն երկրի զբոսաշրջային գրավչությունը և կստեղծեն հեռանկարներ ՀՀ զբոսաշրջային իմիջի կատարելագործման համար:
В условиях интенсивного развития туризма особенно актуальным становится повышение привлекательности региона в качестве туристской дестинации. Благоприятный имидж территории является одним из самых эффективных инструментов повышения туристской привлекательности региона, в связи с чем многие страны тратят значительные средства на создание и поддержание положительного имиджа. В статье рассматриваются вопросы формирования положительного имиджа РА. Выделены основные имиджеобразующие факторы, от которых зависит как положительный, так и отрицательный образ страны. На основе выявленных факторов, предложены мероприятия, способствующие повышению туристского привлекательного имиджа. Намечены перспективы улучшения туристского имиджа РА, такие как разработка программ маркетинговых мероприятий для узнаваемых брендов.
In conditions of intensive tourism development, increasing the attractiveness of the region as a tourist destination becomes especially relevant. A favorable image of the territory is one of the most effective tools to increase the tourist attractiveness of the region, in connection with which many countries spend significant funds on creating and maintaining a positive image. The article discusses the formation of a positive image of the Republic of Armenia. The main image-forming factors on which both the positive and negative image of the country depend on are highlighted. Based on the identified factors, measures are proposed that contribute to increasing the tourist attractive image. The prospects for improving the tourist image of the Republic of Armenia, such as the development of marketing programs for recognized brands, were outlined.

Հրատարակութեան վայրը:

Ստեփանակերտ

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:360542

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

Արցախի պետական համալսարան

Object collections:

Last modified:

Jan 12, 2024

In our library since:

Jun 23, 2023

Number of object content hits:

178

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/389815

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information