Հրապարակման մանրամասներ:
Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:
Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Հրապարակման ամսաթիւ:
Հատոր:
ISSN:
Պաշտոնական URL:
Լրացուցիչ տեղեկութիւն:
Վերնագիր:
Զբոսաշրջային իմիջի ձևավորման խնդիրները ՀՀ-ում
Այլ վերնագիր:
Вопросы формирования туристского имиджа в РА ; Issues Of Forming A Tourist Image In The RA
Ստեղծողը:
Համատեղ հեղինակները:
Աջակից(ներ):
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Խորագիր:
Չվերահսկուող բանալի բառեր:
իմիջ ; զբոսաշրջություն ; տարածքի բրենդինգ ; տարածաշրջանի մարքեթինգ ; իմիջաստեղծ գործոններ ; թիրախային շուկա
Ծածկոյթ:
Ամփոփում:
Զբոսաշրջության ինտենսիվ զարգացման պայմաններում արդիական է դառնում տարածաշրջանի գրավչությունը որպես զբոսաշրջային դեստինացիա: Տարածաշրջանի դրական իմիջը հանդիսանում է զբոսաշրջային դեստինացիայի գրավչության արդյունավետ գործիքներից մեկը: Դրա հետ կապված՝ բազմաթիվ երկրներ դրական իմիջի ձևավորման և պահպանման համար ծախսում են մեծ գումարներ: Հոդվածում ներկայացվում են ՀՀ-ի զբոսաշրջային դրական իմիջի ձևավորման խնդիրները: Առանձնացված են հիմնական իմիջաստեղծ գործոնները, որոնք ազդում են երկրի թե դրական, թե բացասական իմիջի ձևավորման վրա: Առաջարկված են միջոցառումներ, որոնք կբարձրացնեն երկրի զբոսաշրջային գրավչությունը և կստեղծեն հեռանկարներ ՀՀ զբոսաշրջային իմիջի կատարելագործման համար:
В условиях интенсивного развития туризма особенно актуальным становится повышение привлекательности региона в качестве туристской дестинации. Благоприятный имидж территории является одним из самых эффективных инструментов повышения туристской привлекательности региона, в связи с чем многие страны тратят значительные средства на создание и поддержание положительного имиджа. В статье рассматриваются вопросы формирования положительного имиджа РА. Выделены основные имиджеобразующие факторы, от которых зависит как положительный, так и отрицательный образ страны. На основе выявленных факторов, предложены мероприятия, способствующие повышению туристского привлекательного имиджа. Намечены перспективы улучшения туристского имиджа РА, такие как разработка программ маркетинговых мероприятий для узнаваемых брендов.
In conditions of intensive tourism development, increasing the attractiveness of the region as a tourist destination becomes especially relevant. A favorable image of the territory is one of the most effective tools to increase the tourist attractiveness of the region, in connection with which many countries spend significant funds on creating and maintaining a positive image. The article discusses the formation of a positive image of the Republic of Armenia. The main image-forming factors on which both the positive and negative image of the country depend on are highlighted. Based on the identified factors, measures are proposed that contribute to increasing the tourist attractive image. The prospects for improving the tourist image of the Republic of Armenia, such as the development of marketing programs for recognized brands, were outlined.
Հրատարակութեան վայրը:
Ստեփանակերտ
Տեսակ:
Ձեւաչափ:
Թուայնացում:
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան