Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:
Теоретические основы исследований ; Theoretical Basis Of Research
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Սովորողների հետազոտական կարողությունների զարգացման խնդիրն ունի արդիական մանկավարժական հնչեղություն, որի լուծման ուղիներից է հետազոտահեն ուսուցումը: Հոդվածում ներկայացված են հետազոտահեն ուսուցման տեսական հիմքերը, հայ և օտարազգի գիտնականների, մանկավարժների գաղափարները՝ կարևորելով սովորողների ինքնուրույն գործունեությունը: Հետազոտահեն ուսուցումը դիտարկվել է ակտիվ ուսուցման համատեքստում՝ հենվելով կառուցողական կրթության տեսության հիմնական դրույթների վրա:
Проблема развития исследовательских умении учащийся имеет актуальность с точки зрения педагогов, одним из решений которой является обучение на базе исследовательское деятельности. В статье представлены теоретические основы исследовательского обучения, идеи армянских ученых и педагогов разных стран с использованием самостоятельной деятельности учащийся. Обучение, основанное на исследованиях, рассматривается в контексте активного обучения, основанного на принципах и теории конструктивного обучения.
The problem of the development of students’ research skills has a modern pedagogical significance, one of the solutions of which is inquiry-based teaching. The article presents the theoretical foundations of inquiry-based teaching, the ideas of Armenian scientists and pedagogues using the independent activities of students. Inquiry-based learning is discussed in the context of active learning based on the core principles of constructivism theory.
Ստեփանակերտ
oai:arar.sci.am:359987
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Jan 12, 2024
Jun 9, 2023
123
https://arar.sci.am/publication/389208
Հրատարակության անուն | Ամսաթիվ |
---|---|
Մկրտումյան, Անի, Հետազոտահեն ուսուցման տեսական հիմքերը | Jan 12, 2024 |
Մկրտումյան, Անի Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Սարգսյան, Լիլիթ Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Ավագյան, Ա. Ռ. Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Մկրտումյան, Անի Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան