Հրապարակման մանրամասներ:
Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:
Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Հրապարակման ամսաթիւ:
Հատոր:
ISSN:
Պաշտոնական URL:
Լրացուցիչ տեղեկութիւն:
Վերնագիր:
Հետազոտահեն ուսուցման տեսական հիմքերը
Այլ վերնագիր:
Теоретические основы исследований ; Theoretical Basis Of Research
Ստեղծողը:
Համատեղ հեղինակները:
Աջակից(ներ):
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Խորագիր:
Չվերահսկուող բանալի բառեր:
հետազոտահեն ուսուցում ; ակտիվ ուսուցում ; հետազոտական կարողությունների զարգացում ; կառուցողական կրթության տեսություն ; ինքնուրույն աշխատանք ; ստեղծագործական մտածողություն
Ծածկոյթ:
Ամփոփում:
Սովորողների հետազոտական կարողությունների զարգացման խնդիրն ունի արդիական մանկավարժական հնչեղություն, որի լուծման ուղիներից է հետազոտահեն ուսուցումը: Հոդվածում ներկայացված են հետազոտահեն ուսուցման տեսական հիմքերը, հայ և օտարազգի գիտնականների, մանկավարժների գաղափարները՝ կարևորելով սովորողների ինքնուրույն գործունեությունը: Հետազոտահեն ուսուցումը դիտարկվել է ակտիվ ուսուցման համատեքստում՝ հենվելով կառուցողական կրթության տեսության հիմնական դրույթների վրա:
Проблема развития исследовательских умении учащийся имеет актуальность с точки зрения педагогов, одним из решений которой является обучение на базе исследовательское деятельности. В статье представлены теоретические основы исследовательского обучения, идеи армянских ученых и педагогов разных стран с использованием самостоятельной деятельности учащийся. Обучение, основанное на исследованиях, рассматривается в контексте активного обучения, основанного на принципах и теории конструктивного обучения.
The problem of the development of students’ research skills has a modern pedagogical significance, one of the solutions of which is inquiry-based teaching. The article presents the theoretical foundations of inquiry-based teaching, the ideas of Armenian scientists and pedagogues using the independent activities of students. Inquiry-based learning is discussed in the context of active learning based on the core principles of constructivism theory.
Հրատարակութեան վայրը:
Ստեփանակերտ
Տեսակ:
Ձեւաչափ:
Թուայնացում:
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան