Ցոյց տուր կառուցուածքը

Հրապարակման մանրամասներ:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Հրապարակման ամսաթիւ:

2021

Հատոր:

2

ISSN:

1829-4375

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Мкртумян А., Mkrtumyan A.

Վերնագիր:

Հետազոտահեն ուսուցման տեսական հիմքերը

Այլ վերնագիր:

Теоретические основы исследований ; Theoretical Basis Of Research

Ստեղծողը:

Մկրտումյան, Անի

Համատեղ հեղինակները:

Արցախի պետական համալսարան

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Խորագիր:

Աշխարհագրություն

Չվերահսկուող բանալի բառեր:

հետազոտահեն ուսուցում ; ակտիվ ուսուցում ; հետազոտական կարողությունների զարգացում ; կառուցողական կրթության տեսություն ; ինքնուրույն աշխատանք ; ստեղծագործական մտածողություն

Ծածկոյթ:

105-114

Ամփոփում:

Սովորողների հետազոտական կարողությունների զարգացման խնդիրն ունի արդիական մանկավարժական հնչեղություն, որի լուծման ուղիներից է հետազոտահեն ուսուցումը: Հոդվածում ներկայացված են հետազոտահեն ուսուցման տեսական հիմքերը, հայ և օտարազգի գիտնականների, մանկավարժների գաղափարները՝ կարևորելով սովորողների ինքնուրույն գործունեությունը: Հետազոտահեն ուսուցումը դիտարկվել է ակտիվ ուսուցման համատեքստում՝ հենվելով կառուցողական կրթության տեսության հիմնական դրույթների վրա:
Проблема развития исследовательских умении учащийся имеет актуальность с точки зрения педагогов, одним из решений которой является обучение на базе исследовательское деятельности. В статье представлены теоретические основы исследовательского обучения, идеи армянских ученых и педагогов разных стран с использованием самостоятельной деятельности учащийся. Обучение, основанное на исследованиях, рассматривается в контексте активного обучения, основанного на принципах и теории конструктивного обучения.
The problem of the development of students’ research skills has a modern pedagogical significance, one of the solutions of which is inquiry-based teaching. The article presents the theoretical foundations of inquiry-based teaching, the ideas of Armenian scientists and pedagogues using the independent activities of students. Inquiry-based learning is discussed in the context of active learning based on the core principles of constructivism theory.

Հրատարակութեան վայրը:

Ստեփանակերտ

Տեսակ:

Հոդված

Ձեւաչափ:

pdf

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

Արցախի պետական համալսարան