Օբյեկտ

Վերնագիր: Կառուցման խնդիրների լուծումը վանդակավոր թղթի վրա

Ստեղծողը:

Առաքելյան, Ռուդիկ

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Հրապարակման ամսաթիվ:

2021

Հատոր:

2

ISSN:

1829-4375

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Аракелян Р., Arakelyan R.

Այլ վերնագիր:

Задачи на построение с помощью клетчатой бумаги ; Solving Construction Problems On A Squared Paper

Համատեղ հեղինակները:

Արցախի պետական համալսարան

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Ծածկույթ:

28-34

Ամփոփում:

Սույն հոդվածի նպատակն է, լուծել կառուցման խնդիրներ օգտվելով միայն քանոնից, քառակուսի վանդակավոր թղթի հնարավորություններից և հանրահաշվական բանաձևերից: Կառուցման խնդիրները ուսումնասիրում են և ԲՈՒՀ-ում և դպրոցի 7-10 դասարանների երկրաչափության դասընթացներում: Ակնհայտ է, որ կարկինի կիրառությունից հրաժարվելը բարդացնում է կառուցման խնդիրների լուծումը: Բայց այդ բարդությունը ստեղծում է նախապայման մտածելու, դատելու և ստեղծագործելուխնդրի լուծումը գտնելու համար: Սույն իրավիճակը ոչ թե մտածածին է, այլ երկար տարիների ուսուցման պրակտիկան: Այսինքը, երկրաչափության դասերին աշակերտների և ուսանողների մեծամասնության մոտ առկա չէ կարկին:Հետևաբար պետք է մտածել այլ ձևերով իրականացնել կառուցման խնդրի լուծումը։
Цель данной работы решить задачи на построение с помощью только линейки, возможностей клетчатой бумаги и алгебраических формул. Задачи на построение изучаются в ВУЗ-ах и в курсе школьной геометрии 7-10 классов: Очевидно что отказ от циркуля усложняет решение задач на построение. Но это усложнение создает условия для обдумывания, расуждения и творческого подхода для решения задач. На уроках геометрии у учеников и студентов в большинстве случаев отсутсвует циркуль. Следовательно надо обдумать как иначе решить задачу на построение. Выясняется, что в данном случае целесообразно использовать клетчатую бумагу, которую всегда имеют ученикии студенты на уроках математики.
The purpose of this article is to solve construction problems using only the ruler, squared grid paper and algebraic formulas. Construction problems are being studied at the university and in the geometry class of 7-10 grades of the public school. It is obvious that refusing to use callipers complicates the solution of construction problems. But that complexity creates a precondition for thinking, judging and creating to find the solution of the problem. This situation is not an imaginary one but a practice of many years of teaching. Namely, most geometry students do not have callipers. Therefore, we have to think of other ways to solve the problem.

Հրատարակության վայրը:

Ստեփանակերտ

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:359978

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

Արցախի պետական համալսարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jan 12, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jun 9, 2023

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

18

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/389197

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն