Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:
Задачи на построение с помощью клетчатой бумаги ; Solving Construction Problems On A Squared Paper
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Սույն հոդվածի նպատակն է, լուծել կառուցման խնդիրներ օգտվելով միայն քանոնից, քառակուսի վանդակավոր թղթի հնարավորություններից և հանրահաշվական բանաձևերից: Կառուցման խնդիրները ուսումնասիրում են և ԲՈՒՀ-ում և դպրոցի 7-10 դասարանների երկրաչափության դասընթացներում: Ակնհայտ է, որ կարկինի կիրառությունից հրաժարվելը բարդացնում է կառուցման խնդիրների լուծումը: Բայց այդ բարդությունը ստեղծում է նախապայման մտածելու, դատելու և ստեղծագործելուխնդրի լուծումը գտնելու համար: Սույն իրավիճակը ոչ թե մտածածին է, այլ երկար տարիների ուսուցման պրակտիկան: Այսինքը, երկրաչափության դասերին աշակերտների և ուսանողների մեծամասնության մոտ առկա չէ կարկին:Հետևաբար պետք է մտածել այլ ձևերով իրականացնել կառուցման խնդրի լուծումը։
Цель данной работы решить задачи на построение с помощью только линейки, возможностей клетчатой бумаги и алгебраических формул. Задачи на построение изучаются в ВУЗ-ах и в курсе школьной геометрии 7-10 классов: Очевидно что отказ от циркуля усложняет решение задач на построение. Но это усложнение создает условия для обдумывания, расуждения и творческого подхода для решения задач. На уроках геометрии у учеников и студентов в большинстве случаев отсутсвует циркуль. Следовательно надо обдумать как иначе решить задачу на построение. Выясняется, что в данном случае целесообразно использовать клетчатую бумагу, которую всегда имеют ученикии студенты на уроках математики.
The purpose of this article is to solve construction problems using only the ruler, squared grid paper and algebraic formulas. Construction problems are being studied at the university and in the geometry class of 7-10 grades of the public school. It is obvious that refusing to use callipers complicates the solution of construction problems. But that complexity creates a precondition for thinking, judging and creating to find the solution of the problem. This situation is not an imaginary one but a practice of many years of teaching. Namely, most geometry students do not have callipers. Therefore, we have to think of other ways to solve the problem.
Ստեփանակերտ
oai:arar.sci.am:359978
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Jan 12, 2024
Jun 9, 2023
18
https://arar.sci.am/publication/389197
Հրատարակության անուն | Ամսաթիվ |
---|---|
Առաքելյան, Ռուդիկ, Կառուցման խնդիրների լուծումը վանդակավոր թղթի վրա | Jan 12, 2024 |
Առաքելյան, Ռուդիկ Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Առաքելյան, Ռուդիկ Հարությունյան, Ռոբերտ Աբրահամյան, Լիանա Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Ավանեսյան, Լիդա Խաչատրյան, Սիրանուշ Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի
Նիկողոսյան, Գագիկ Մանուկյան, Վարդան Սարգսյան, Սամվել
Նիկողոսյան, Գագիկ Մանուկյան, Վարդան Սերոբյան, Երվանդ
Ավանեսյան, Լիդա Հովհաննիսյան, Անահիտ Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի