Օբյեկտ

Վերնագիր: Երկաշխարհության մոտիվը Է. Ա. Հոֆմանի «Ոսկե ծաղկամանը» հեքիաթում

Ստեղծողը:

Ղուլյան, Արտակ

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

2006 թվականից համալսարանը հրատարակում է «Գիտական տեղեկագիր» հանդեսը, որը 2007թ. վերանվանվել է «Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու» (գիտական հոդվածների ժողովածու): Այն լույս է տեսնում Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի և Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհուրդների որոշմամբ և ՀՀ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի կողմից ընդգրկվել է ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի պարբերական գիտական հրատարակությունների ցանկում: Հոդվածներն տպագրվում են 3 լեզուներով (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն):

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու= Вестник Университета Месроп Маштоц= Mesrop Mashtots University Bulletin

Հրապարակման ամսաթիվ:

2017

ISSN:

1829-4227

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Гулян Артак, Ghulyan Artak

Այլ վերնագիր:

Мотив двоемирия в сказке Э. А. Гофмана “Золотой горшок” ; The Dual Conception of Reality in Hoffman’s Golden Vase

Աջակից(ներ):

Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի

Ծածկույթ:

296-304

Ամփոփում:

Երկաշխարհությունը՝ աշխարհի բաժանումն է երկու՝ երազանքների, անուրջների և նյութական աշխարհների միջև: Դա յուրահատուկ է հատկապես ռոմանտիզմի դարաշրջանին, որտեղ այս երկու՝ իրական և երևակայական աշխարհների համեմատությ ան ու հակադրության հենքի վրա ստեղծվել, կառուցվել է ռոմանտիկական գեղարվ եստական- պատկերավոր մոդելի սկզբունքը: Երկաշխարհության մոտիվի վրա է կառուցված գերմանական ուշ շրջանի ռոմանտիզմի հայրերից մեկի՝ Էռնեստ Ամադեուս Հոֆմանի ամբողջ ստեղծագործությունը: Հոդվածում քննության ենք առել նրա «Ոսկե ծաղկաման» հեքիաթը, որը միայն առաջին հայացքից է հեքիաթի նման. իրականում այն մի հրաշալի ձոն է Մարդու ազատության, ազատության համար մղվող պայքարի փառաբանություն, սիրո և արդարության գովերգում՝ ներծծված անմնացորդ նվիրումով և հավատով առ լուսավոր ապագան:
Двоемирие – это разделенность мира на две части – мир мечты и мир материальный. Это было особенно свойственно для романтической эпохи, когда на основе сопоставления и противопоставления реального и воображаемого миров строился принцип романтической художественно-образной модели. На мотиве двоемирия построено произведение одного из ярчайших представителей позднего немецкого романтизма Э.А.Гофмана. В статье проанализирована его сказка “Золотой горшок”, которая с первого взгляда похожа на сказку. В действительности это чудесная ода про свободу Человека и восхваление борьбы за свободу, воспевание любви и справедливости, безграничной преданности и веры в светлое будущее.
Тhe dual conception of reality presupposes the division of the universe into the world of dreams and material world. It is was particularly peculiar for the romantic period, where based on comparison and contrast of real and imaginary worlds the principle of romantic imagery model was created. The motive of dual conception is taken as a basis for the work of one of the most vivid representatives of Late German Romanticism – Ernest Amadeus Hoffman. In this article we took into consideration his “the Golden Vase” tale which seems to be a fairy tale at the first sight. In fact, it’s a wonderful ode to human freedom, glorification of the struggle for freedom, praise of love and justice, endless devotion and faith in bright future.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Լիմուշ հրատ.

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:359904

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jun 9, 2023

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jun 7, 2023

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

41

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/389116

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն