Object structure

Publication Details:

2006 թվականից համալսարանը հրատարակում է «Գիտական տեղեկագիր» հանդեսը, որը 2007թ. վերանվանվել է «Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու» (գիտական հոդվածների ժողովածու): Այն լույս է տեսնում Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի և Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհուրդների որոշմամբ և ՀՀ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի կողմից ընդգրկվել է ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի պարբերական գիտական հրատարակությունների ցանկում: Հոդվածներն տպագրվում են 3 լեզուներով (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն):

Journal or Publication Title:

Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու= Вестник Университета Месроп Маштоц= Mesrop Mashtots University Bulletin

Date of publication:

2016

ISSN:

1829-4227

Official URL:


Additional Information:

Тадевосян Славик,Tadevosyan Slavik

Title:

Գրաֆների տեսության տարրերի ներմուծումը միջնակարգ դպրոցի մաթեմատիկայի դասընթացում

Other title:

Включение элементов теории графов в курс математики в средней школе ; The inclusion of elements of graph theory in mathematics course in high school

Creator:

Թադևոսյան, Սլավիկ

Contributor(s):

Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի

Subject:

Գրաֆների տեսություն ; Մաթեմատիկա ; Կրթություն

Uncontrolled Keywords:

լրիվ գրաֆ ; հարթ գրաֆ ; վերջավոր և անվերջ գրաֆներ ; գրաֆի կողեր և գագաթներ ; զրոյական գրաֆներ ; ենթագրաֆներ

Coverage:

420-426

Abstract:

Հոդվածում ներկայացված է կրթության արդիականացմանն ուղղված ուսուցման ժամանակակից տեխնոլոգիաներից մեկի՝ գրաֆների տեսության ներմուծման առավելությունն ու հնարավորությունները միջնակարգ դպրոցի մաթեմատիկայի դասընթացում: Ըստ այդմ՝ ավելի հետաքրքիր, նպատակային և արդյունավետ կկազմակերպվի դասընթացը, և ավելի մեծ կլինեն բարձր դասարանցիների բազմաբնույթ մտածողության զարգացման հնարավորությունները:
В статье представлена одна из современных технологий обучения, направленная на актуализацию образования, а именно: преимущества и возможности включения теории графов в курс математики в средней школе. Как следствие курс станет более продуктивным, целевым и интересным, а также позволит расширить возможности развития разностороннего мышления старшекурсников.
This article presents one of the modern teaching technologies aimed at actualization of education, namely the benefits and the possibility of including graph theory in mathematics course in high school. As a consequence, the course will be more productive, purposeful and interesting, and will increase the capacity of undergraduates’ versatile thinking.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Լիմուշ հրատ.

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Other physical description:

գծ.

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան