Օբյեկտ

Վերնագիր: Կրտսեր դպրոցականների միջանձնային հարաբերությունների հոգեբանական առանձնահատկությունների մի քանի հարցեր

Ստեղծողը:

Մկրտչյան, Իննա

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

2006 թվականից համալսարանը հրատարակում է «Գիտական տեղեկագիր» հանդեսը, որը 2007թ. վերանվանվել է «Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու» (գիտական հոդվածների ժողովածու): Այն լույս է տեսնում Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի և Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհուրդների որոշմամբ և ՀՀ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի կողմից ընդգրկվել է ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի պարբերական գիտական հրատարակությունների ցանկում: Հոդվածներն տպագրվում են 3 լեզուներով (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն):

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու= Вестник Университета Месроп Маштоц= Mesrop Mashtots University Bulletin

Հրապարակման ամսաթիվ:

2015

ISSN:

1829-4227

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Mkrtchyan Inna, Мкртчян Инна

Այլ վերնագիր:

Some Questions of Psychological Features of the Interpersonal Relations of Junior Pupils ; Несколько вопросов психологических особенностей межличностных отношений младших школьников

Աջակից(ներ):

Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի

Ծածկույթ:

432-439

Ամփոփում:

Միջանձնային հարաբերությունները մարդկանց ապրումների, նրանց բնավորությունների և ունակությունների փոխազդեցության համակարգն է, որի միջոցով իրականացվում են նրանց փոխադարձ գործունեությունը, շփումն ու գնահատումը, կառուցվում են վերաբերմունքների հիերարխիան, սպասումների և ձգտումների ամբողջությունը, սոցիալ-հոգեբանական մթնոլորտը: Որպես կանոն՝ հարաբերությունների հաստատման, հետագա զարգացման ու ընդլայնման հիմքերն ու նախադրյալները դրվում են կրտսեր դպրոցական տարիքում: Այդ տարիքում միջանձնային հարաբերությունների ոճով է պայմանավորվում երեխայի անձի մի շարք հատկությունների ձևավորումը, դրվում են նրա կայացման ու զարգացման էական նախադրյալները:
Межличностные отношения являются системой взаимодействия людей, их характера и способностей, через которую осуществляется совместная деятельность, обобщение и оценка, строится иерархия отношений, целостность ожиданий и стремлений, социально- психологическая атмосфера. Как правило, дальнейшее развитие и расширение основ и предпосылок определения отношений закладывается в младшем школьном возрасте. В этом возрасте ряд особенностей формирования личности определяется стилем межличностных отношений, закладываются предпосылки для формирования и развития ребенка.
The interpersonal relations are the system of interaction of people, their characters and
abilities. The interaction promotes their joint activity, makes communication and appreciation possible, builds the hierarchy of relations, the integrity of expectations and aspirations, the socialpsycological atmosphere. As a rule, the further development and the extension of the basis and preconditions of relations are cultivated at junior school age.At this age the capabilities of the individual development are determined by the style of interpersonal relations, are put the preconditions for the child’s development and formation.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Լիմուշ հրատ.

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:359702

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jun 5, 2023

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jun 2, 2023

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

87

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/388914

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն