Լույս է տեսնում տարեկան 6 անգամ
«Ամբերդ» տեղեկագիր="Ambert" bulletin= "Амберт" бюллетень
Галстян Амазасп, Galstyan Hamazasp
Наземный общественный транспорт в Ереване: одиссея амбициозного проекта ; Overground Public Transport in Yerevan:The Odyssey of an Ambitious Project
Տեղական ինքնակառավարման մարմնի հիմնական առաքելությունը՝ մարդու կյանքի որակի բարելավման առումով, իրեն վերապահված՝ սեփական, պատվիրակված և կամավոր լիազորությունների շրջանակում համայնքի կայուն ու համաչափ զարգացման ապահովումն է։ Երևանի պարագայում առաջադրանքը յուրահատուկ է, քանի որ Հայաստանի Հանրապետության մայրաքաղաքը նաև երկրի հիմնական այցեքարտն է, և հետևաբար՝ այստեղ յուրաքանչյուր ոլորտի զարգացում ու ենթակառուցվածքների արդիականացում դիտարկվում են ոչ միայն ներազգային, այլև միջազգային տեսանկյունից, ինչն էլ ընդգծված կերպով տեսանելի է դարձնում խոստացված- չիրագործվածը և իրագործվածի թերացումները։ Հոդվածում ուսումնասիրվել և վերլուծվել է ներկա պահին մայրաքաղաքի բնակչությանը հուզող առաջնային հիմնախնդիրներից մեկի՝ վերգետնյա հասարակական տրանսպորտի բարեփոխումների ծրագրի իրականացման փաստացի վիճակը։ Որպես ուսումնասիրության մեկնակետ ընդունելով անկախ Հայաստանի ժամանակաշրջանը՝ կատարվել է հասարակական տրանսպորտային համակարգի կենսագործունեության հետահայաց վերլուծություն, ապա ներկայացվել են ոլորտի արդիականացմանն ու բարեփոխմանը միտված աշխատանքների ընթացքն ու տրամաբանությունը ։ Այդ համատեքստում փորձ է արվել գտնելու բնակչությանը, ինչպես նաև ոլորտի բարեփոխումներով շահագրգիռ այլ կողմերին մտահոգող հարցերի պատասխանները, մասնավորապես՝ ինչո՞ւ է դանդաղել գործընթացը, ինչո՞ւ և ի՞նչ տրամաբանությամբ են ներկայում տրվում մասնակի և ոչ համակարգային լուծումներ, և ի վերջո, ի՞նչ պատճառով է քաղաքային ներկայիս իշխանությունը մինչ օրս հապաղում Երևանի հասարակական տրանսպորտի համակարգային բարեփոխումների այն հավակնոտ ծրագրի իրականացման գործում, որի գործնական մեկնարկն ազդարարվել էր քաղաքային նախորդ իշխանության օրոք՝ դեռևս 2017 թվականին։
В контексте повышения качества жизни людей основной миссией органа местного самоуправления является обеспечение устойчивого и пропорционального развития сообщества в рамках делегированных, собственных и добровольных полномочий. В случае с Ереваном вышеуказанная задача уникальна, так как Ереван, будучи столицей Республики Армения, также является главной визитной карточкой страны. Следовательно, развитие любой сферы города и модернизация инфраструктуры рассматриваются не только с внутринациональной, но и с международной точки зрения, что делает видимыми недостатки нереализованного, а тем более совершенного. В статье исследуется и анализируется реальная ситуация с реализацией программы реформирования наземного общественного транспорта, что является одним из основных вопросов, волнующих население столицы. Был проведен также ретроспективный анализ жизнедеятельности системы общественного транспорта, затем были представлены процесс и логика работ, направленных на модернизацию и реформирование сферы. В этом контексте была предпринята попытка найти ответы на вопросы, волнующие население и другие заинтересованные стороны, в частности, почему процесс замедлился, почему и по какой логике реализуются частичные несистемные решения, по каким причинам нынешнее власти города до сих пор не реализовали амбициозную программу реформирования системы общественного транспорта в Ереване, о практическом запуске которой было объявлено предыдущей городской властью ровно 4 года назад, в 2017 году.
In the context of improving the quality of human life, the main mission of the local self-government body is to ensure the sustainable and proportional development of the community within the framework of delegated, own and voluntary powers. In the case of Yerevan the above-mentioned is more unique, as Yerevan, being the capital of the Republic of Armenia, is also the main business card of the country. Consequently, the development of any sphere of the city and the modernization of the infrastructures are viewed not only from the domestic, but also from the international point of view, which makes visible the shortcomings of the unfulfilled, and even more of the accomplished. The paper examines and analyzes the actual situation of the implementation of the overground public transport reform program, which is one of the main issues of concern to the population of the capital. Assuming the period of formation of independent Armenia as the starting point of the study, a retrospective analysis of the vital activity of the public transport system was done, then the process and logic of the works aimed at the modernization and reform of the sphere were presented. In this context, for the population, as well as for the other stakeholders interested in the reforms in the field, an attempt was made to find the answers to the following questions: Why has the process slowed down? Why and by what logic are partial non-systemic solutions being implemented? For which reasons has not the current city government yet implemented the ambitious program of the public transport system reform in the city of Yerevan, the practical launch of which was announced by the previous city government exactly 4 years ago, in 2017?
oai:arar.sci.am:359386
Նյութը վերցված է Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի կայքից։
Jan 23, 2025
May 15, 2023
20
https://arar.sci.am/publication/388553
Հրատարակութեան անունը | Թուական |
---|---|
Գալստյան, Համազասպ, Երևան քաղաքի վերգետնյա հասարակական տրանսպորտ. հավակնոտ ծրագրի ոդիսականը | Jan 23, 2025 |
Գալստյան, Համազասպ
Գալստյան, Համազասպ
Բարսեղյան, Արաքսյա