Օբյեկտ

Վերնագիր: Data Processing and Persistence in Virtual Reality Systems

Ստեղծողը:

Hovhannisyan, Arman A.

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Математические вопросы кибернетики и вычислительной техники=Կիբեռնետիկայի և հաշվողական տեխնիկայի մաթեմատիկական հարցեր=Mathematical problems of computer science

Հրապարակման ամսաթիվ:

2022

Համար:

58

ISSN:

2579-2784 ; e-2538-2788

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Հովհաննիսյան Արման Ա., Оганесян Арман А.

Այլ վերնագիր:

Տվյալների մշակումը և պահպանումը վիրտուալ իրականության համակարգերում ; Обработка и сохранение данных в системах виртуальнойреальности

Համատեղ հեղինակները:

National Polytechnic University of Armenia

Ծածկույթ:

84–90

Ամփոփում:

Data processing and persistence are key aspects of developing a Virtual Reality system. In this paper, an improvement is offered to the distance calculation algorithm of the Unity Engine. Additionally, data persistence mechanisms provided by the Unity Engine are reviewed, and File System is selected as an appropriate option. Storage of object coordinates to the File System is implemented. The results provide a baseline for developing a system for creating virtual stands for professional research.
Տվյալների մշակումը և պահպանումը վիրտուալ իրականության համակարգի զարգացման հիմնական ասպեկտներ են։ Այս հոդվածում առաջարկվում է Unity շարժիչի հեռավորության հաշվարկման ալգորիթմի լավարկում։ Բացի այդ, դիտարկվում են Unity շարժիչի կողմից տրամադրվող տվյալների պահպանման մեխանիզմները, և որպես նպատակահարմար տարբերակ, ընտրվում է ֆայլային համակարգը։ Իրականացվում է օբյեկտի կոորդինատների պահպանումը ֆայլային համակարգում։ Ստացված արդյունքները հիմք են հանդիսանում մասնագիտական հետազոտությունների վիրտուալ ստենդների ստեղծման համակարգի մշակման համար։
Обработка и сохранение данных являются ключевыми аспектами разработки системы виртуальной реальности. В данной статье предлагается улучшение алгоритма расчета расстояний Unity Engine. Кроме того, рассматриваются механизмы сохранения данных, предоставляемые Unity Engine, и в качестве подходящего варианта выбирается файловая система. Реализуется хранение координат объекта в файловой системе. Результаты обеспечивают основу для разработки системы создания виртуальных стендов для профессиональных исследований.




Հրատարակիչ:

Изд-во НАН РА

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:345947

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Dec 8, 2023

Մեր գրադարանում է սկսած:

Feb 27, 2023

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

11

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/375155

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Հրատարակության անուն Ամսաթիվ
Hovhannisyan, Arman A., Data Processing and Persistence in Virtual Reality Systems Dec 8, 2023

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն