Object structure

Journal or Publication Title:

Математические вопросы кибернетики и вычислительной техники=Կիբեռնետիկայի և հաշվողական տեխնիկայի մաթեմատիկական հարցեր=Mathematical problems of computer science

Date of publication:

2022

Number:

58

ISSN:

2579-2784 ; e-2538-2788

Official URL:


Additional Information:

Հովհաննիսյան Արման Ա., Оганесян Арман А.

Title:

Data Processing and Persistence in Virtual Reality Systems

Other title:

Տվյալների մշակումը և պահպանումը վիրտուալ իրականության համակարգերում ; Обработка и сохранение данных в системах виртуальнойреальности

Creator:

Hovhannisyan, Arman A.

Corporate Creators:

National Polytechnic University of Armenia

Subject:

Mathematical cybernetics ; Computer science

Uncontrolled Keywords:

Virtual reality ; Data management ; File System ; Serialization

Coverage:

84–90

Abstract:

Data processing and persistence are key aspects of developing a Virtual Reality system. In this paper, an improvement is offered to the distance calculation algorithm of the Unity Engine. Additionally, data persistence mechanisms provided by the Unity Engine are reviewed, and File System is selected as an appropriate option. Storage of object coordinates to the File System is implemented. The results provide a baseline for developing a system for creating virtual stands for professional research.
Տվյալների մշակումը և պահպանումը վիրտուալ իրականության համակարգի զարգացման հիմնական ասպեկտներ են։ Այս հոդվածում առաջարկվում է Unity շարժիչի հեռավորության հաշվարկման ալգորիթմի լավարկում։ Բացի այդ, դիտարկվում են Unity շարժիչի կողմից տրամադրվող տվյալների պահպանման մեխանիզմները, և որպես նպատակահարմար տարբերակ, ընտրվում է ֆայլային համակարգը։ Իրականացվում է օբյեկտի կոորդինատների պահպանումը ֆայլային համակարգում։ Ստացված արդյունքները հիմք են հանդիսանում մասնագիտական հետազոտությունների վիրտուալ ստենդների ստեղծման համակարգի մշակման համար։
Обработка и сохранение данных являются ключевыми аспектами разработки системы виртуальной реальности. В данной статье предлагается улучшение алгоритма расчета расстояний Unity Engine. Кроме того, рассматриваются механизмы сохранения данных, предоставляемые Unity Engine, и в качестве подходящего варианта выбирается файловая система. Реализуется хранение координат объекта в файловой системе. Результаты обеспечивают основу для разработки системы создания виртуальных стендов для профессиональных исследований.




Publisher:

Изд-во НАН РА

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան