Լույս է տեսնում 1966 թվականից՝ տարին 4 անգամ։
ՀՀ ԳԱԱ Տեղեկագիր: Մեխանիկա =Известия НАН РА “Механика”=Proceedings of NAS RA: Mechanics
Theoretical and experimental study of the sound field of the unmanned aerial vehicle ; Անօդաչու թռչող սարքի ձայնային դաշտի տեսական և փորձարարական ուսումնասիրությունը
In the paper we demonstrate the measurements of the structure of the sound field of the quadrocopter in the hover mode. The influence of the configuration of the outer region on the pattern of the vortex field is analyzed. Here are compared the results of theoretical and natural experiments. It is establishedthat in the open area the theoretical results nearly coincide with the measured ones. The results in a closed area differ by no more than 2 dB, which somewhat exceeds the generally accepted permissible error of 1 dB and can be explained by the nonideal physical conditions of the experiment (roughness of the ground surface, the influence of surrounding buildings, trees, etc.). The qualitative properties established should also become apparent in the conditions of UAV movement along the streets of the city with sound reflection from buildings.
Աշխատանքում բերված են կվադրոկոպտերի ձայնային դաշտի կառուցվածքի չափումները կախման ռեժիմում: Կատարված է արտաքին միջավայրի տեսքի ազդեցության անալիզը մրրկային դաշտի կարոցվածքի վրա: Հաստատված է, որ բաց տարածությունում տեսական արդյունքները պրակտիկորեն համընկնում են չափումների արդյունքների հետ: Փակ տարածությունում արդյունքները տարբերվում են 2դԲ, որը մի փոքր ավելի է ընդունված 2դԲ թույլատրելի սխալանքից, ինչը կարող է բացատրվել ֆիզիկական փորձի ֆիզիկական պայմանների ոչ կատարելությունից:
В работе представлены измерения структуры звукового поля квадрокоптера в режиме висения. Выполнен анализ влияния конфигурации внешней области на структуру вихревого поля. Произведено сравнение теоретических результатов с результатами натурных экспериментов. Установлено, что в открытом пространстве теоретические результаты практически совпадают с результатами измерений. Результаты в замкнутом пространстве отличаются не более 2 дБ, что несколько превышает общепринятую допустимую погрешность 1 дБ и может быть объяснено неидеальностью физических условий проведения эксперимента (неровность поверхности земли, влияние окружающих зданий, деревьев и т. д.). Выявленные там качественные свойства должны проявляться и в условиях движения БПЛА по улицам города с отражением звука от строений.
Երևան
սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար ; oai:arar.sci.am:319794
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Sep 24, 2024
May 30, 2022
84
https://arar.sci.am/publication/347193
Հրատարակության անուն | Ամսաթիվ |
---|---|
Сумбатян, М. А., Теоретическое и экспериментальное исследование звукового поля беспилотного летательного аппарата | Sep 24, 2024 |
Сумбатян, М. А. Мусатова, Н. К.
Товмасян, А. Б. Գլխ․ խմբ.՝ Հ. Վ. Գրիգորյան
Хачатрян, А. М. Товмасян, А. Б. Գլխ․ խմբ.՝ Հ. Վ. Գրիգորյան
Баласанян, Евгения Саркисян, Нарине Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Налбандян, Г. Б. Գլխ. խմբ.՝ Պ. Ս․ Գևորգյան
Хачатрян, Александр Петросян, Гаянэ Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Баласанян, Евгения Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան