Journal or Publication Title:
Լեզու և լեզվաբանություն= Язык и языкознание= Language and linguistics
Date of publication:
Volume:
ISSN:
Additional Information:
Григорян Г. M., Закарян О., Գրիգորյան Գ. Մ., Զաքարյան Օ.
Title:
Other title:
Преподавание английской лексики с помощью целевых-тематических средств (на примере английского для юристов) ; Անգլերենի բառապաշարի դասավանդումը նպատակային-թեմատիկ միջոցներով (Իրավաբանական ոլորտի օրինակով)
Creator:
Corporate Creators:
ՀՀ ԳԱԱ Հ․ Աճառյանի անվան լեզվի ինստիտուտ
Contributor(s):
Գլխ․ խմբ․՝ Վազգեն Համբարձումյան (2003-)
Subject:
Uncontrolled Keywords:
English for Specific Purposes ; Legal English ; vocabulary ; purposive-thematic diagrams ; crosswords ; teaching process ; Lexical approach ; methods ; techniques
Coverage:
Abstract:
Հատուկ նպատակներով անգլերենի դասավանդումը տարածված է եղել դեռևս 1960-ական թթ.: Իրավաբանական ոլորտում ևս անգլերենը համարվում է հատուկ նպատակներով ուսուցանվող լեզու, և այս դեպքում ևս կան մեծ թվով մասնագիտական բառեր, որոնք պետք է յուրացվեն: Այստեղ ևս դժվար կլինի ուսուցումը, եթե նրանք չունենան համապատասխան բառապաշար և վերջինիս կիրառման հմտություններ, օրինակ՝ իրավաբանական փաստաթղթեր ընթերցելիս կամ գրելիս, զեկույցներ, նորություններ լսելիս, դատական նիստերի գործ ներկայացնելիս։ Այս դեպքում պետք է ուշադրություն դարձնել բառագիտությանը, բառապաշարի ուսուցմանը: Նման մոտեցումը և հնարքները կդյուրացնեն դասավանդման գործընթացը: Հոդվածում շեշտը դրվում է խաչբառերի, նպատակային-թեմատիկ գծապատկերների կիրառման և իրավաբանական անգլերենի դասավանդման գործընթացում դրանց ներդրման վրա:
Преподавание английского для специфических целей (АСЦ) актуально еще с 1960-х гг. Юридический английский наряду с другими считается языком, изучаемым для специальных целей, и содержит большое количество профессиональных терминов, которые должны усвоить обучающиеся. Изучение будет весьма затруднительно, если у них не будет достаточных знаний и навыков использования лексического запаса юридического английского, к примеру, для чтения или написания юридических документов, чтения или прослушивания докладов, новостей на юридические темы в СМИ, представления дела в зале суда. В этом случае следует обратить внимание на лексикографию, обучение лексике. Такой подход и приемы облегчат процесс преподавания. В статье особое внимание уделяется использованию кроссвордов и целевых тематических диаграмм в процессе преподавания юридического английского.
Place of publishing:
Երևան