Object

Title: The Transformation of the Iranian Charshanbe Suri Festival in the Yezidi Tradition

Publication Details:

«Բանբեր Արևելագիտության ինստիտուտի» մատենաշարի հերթական հատորն ընդգրկում է Հարավ-արևմտյան Ասիայի երկրների հին և միջին դարերի պատմության, նոր և նորագույն ժամանակների, ինչպես նաև աղբյուրագիտության և բանասիրության հարցերի վերաբերյալ հետազոտություններ: Զգալի տեղ է հատկացված տարածաշրջանի քաղաքական զարգացումների, միջազգային հարաբերությունների և այլ հիմնախնդիրների լուսաբանմանը: Նախատեսվում է արևելագետների, հայագետների, միջազգայնագետների համար:

Journal or Publication Title:

Բանբեր Արևելագիտության ինստիտուտի=Bulletin Of The Institute Of Oriental Studies (BIOS)

Date of publication:

2021

Volume:

1 (34)

Number:

2

ISSN:

e-2738-2702 ; 2738-2710

Official URL:


Additional Information:

Ամրյան Թերեզա

Other title:

Իրանական Չարշամբե Սուրի տոնի վերափոխումը եզդիական ավանդույթում

Corporate Creators:

ՀՀ ԳԱԱ Արևելագիտության ինստիտուտ

Abstract:

The aim of this article is to clarify the transformation of the Iranian Charshanbe Suri festival in the Yezidi religious system. Charshanbe Suri is celebrated on the eve of the last Wednesday before the Iranian New year - Nōwrūz. It is considered to be the point of transition between the old and new years and is associated with cleansing and purifying. Yezidis celebrate Charshama Sor on the first Wednesday after April 13 (according to the Gregorian Calendar). Unlike Charshanbe Suri, Charshama Sor is not considered a transition between the old and new years. Charshama Sor symbolizes the awakening of nature, the arrival of Spring, the New Year, as well as cosmogony, the creation and renewal of the world, and the “birth” of one of the Yezidi saints, Tausi Malak. There is no doubt that the Yezidi Charshama Sor is a version of the Iranian Charshanbe Suri. This study of Charshama Sor reveals that the Yezidi tradition has preserved Charshanbe Suri and its main symbols but has also endowed it with new, Yezidi interpretations.
Հոդվածի նպատակն է բացահայտել եզդիական կրոնական համակարգում իրանական Չարշանբե Սուրի տոնի վերափոխումը: Չարշանբե Սուրին նշում են իրանական Ամանորին՝ Նուվրուզին նախորդող վերջին չորեքշաբթի օրը։ Չարշանբե Սուրին համարվում է անցումային շրջան հին տարվա ու նոր տարվա միջև և կապված է մաքրագործվելու հետ: Եզդիները տոնում են Չարշամա Սորը ապրիլի 13-ից հետո առաջին չորեքշաբթի օրը (ըստ Գրիգորյան օրացույցի): Ի տարբերություն Չարշանբե Սուրիի, եզդիական Չարշամա Սորը չի համարվում անցումային շրջան հին տարվա և նոր տարվա միջև։ Չարշամա Սորը խորհրդանշում է բնության զարթոնք, գարնան և նոր տարվա գալուստ, աշխարհի արարում և նորոգում, եզդի սրբերից մեկի՝ Տաուսի Մալակի «ծնունդ»։ Կասկած չկա, որ Չարշամա Սորը իրանական Չարշանբե Սուրի տոնի փոխակերպված տարբերակն է եզդիական կրոնական համակարգում: Չարշամա Սորի ուսումնասիրությունը ցույց է տալիս, որ եզդիական ավանդույթը պահպանել է Չարշանբե Սուրիի տոնակատարության հիմնական խորհրդանիշները, բայց դրանց տվել է նոր, եզդիական մեկնաբանություն:


Place of publishing:

Երևան

Publisher:

«Վառմ» տպ.

Format:

pdf

Extent:

էջ 204-212

Identifier:

oai:arar.sci.am:296646

Language:

hy ; en

General note:

Պարբերականը հրատարակվում է 1960 թ.-ից։ Պարբերականը մինչև 2021 թ. կոչվել է Մերձավոր և Միջին Արևելքի երկրներ և ժողովուրդներ (ՄՄԱԵԺ):

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Object collections:

Last modified:

Feb 13, 2024

In our library since:

Jan 11, 2022

Number of object content hits:

33

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/323857

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information